Eindelijk van 25kw af !!!

Jello

Die hard MF'er
7 jul 2002
511
1
Haarlem
Donderdag 10-7-03 opnieuw afgereden voor vol vermogen (in mei ben ik 21 geworden en had geen zin om nog een jaar op 25kw te rijden) en ben GESLAAGD *D

CBR is weer terug op 82kw en dat bevalt zeker prima (al valt het op sommige punten wel tegen :+ )

ohh ben zo blij :]

meer mensen nog een keer afgereden zodat ze eerder van hun 25kw rbw af waren ?
 
gefeliciteerd *D

meer mensen nog een keer afgereden zodat ze eerder van hun 25kw rbw af waren ?

Nee in maart pas. Lekker opnieuw examen doen en dan van die 25kw af.

[me]Corona-Shorty wilt wel weten of examen op een zware bike moeilijker is :? [/me]
 
[me]Corona-Shorty wilt wel weten of examen op een zware bike moeilijker is :? [/me]
Nee. Ik neem even aan dat je het rijden met de motor zelf bedoelt: Je merkt er toch niets van gezien de rijstijl die je tijdens je examen hoort te hebben. Of was je van plan met een wheelie bij de stoplichten weg te trekken? ;)

Het zware rijexamen heeft verder dezelfde eisen als het lichte. Dus je hoeft niet te verwachten dat de beoordeling anders is.
 
ik nog tot 8december en dan ff naar 'tstadhuis roze papiertje omruilen en vroeeeemmm :] (intussen ook al zenne }) )
 
Een CBR600F van 96 die 82kw heeft? Niet overdrijven he, het is geen 600RR met 85kw :)

Nog altijd 76,5kw op de krukas en nog wel een tikkie minder op het achterwiel.
Maar het blijft een reuzensprong van 25kw naar je huidige vermogen! :)
Helaas wennen die extra PK's en koppel maar al te snel :(

Veel plezier met het extra vermogen, kan je eindelijk auto's inhalen zonder te hoeven timen of je het wel haalt met het tegemoetkomende verkeer! :]
 
Congrats

als ik 21 ben rij ik al 3 jaar 25kw dus....ik hoef geen ander examen afteleggen :+

Je hoeft maar 2 jaar 25kw hoor. Je hoeft daar geen 21 voor te zijn, mijn jongere broer is nu 20 en rijd ook al op zware motoren na 2 jaar 25kw te hebben gereden.
Maar ga je afrijden (25kw) en je bent 20, dan mag je pas op je 22e rijden op zware motoren. Zoals Jello het heeft gedaan, mag je dus de dag dat je 21 bent en het zware examen nog eens hebt afgelegd, meteen rijden op alles met meer dan 34pk.
 
Over 25-->82kw valt het tegen :? Ik neem aan dat je nu toch een enorme berg power meer hebt? vertel :9

Dat zou je idd denken, hij zeker sneller, trilt minder, snel is ie zeker wel (voor een 600tje dan) maar het blijft een 600tje
 
Gefeliciteerd :) ! Ik wacht nog ff (tot 13 december). Ik ben sinds januari 21 maar had geen zin om nog een keer af te rijden. Na het seizoen maar eens op zoek naar een leuke 600 ofzo. :9
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan