Eindelijk van die motorhoezen af !

Ko Kempenaarse

Die hard MF'er
15 sep 2002
492
192
Loosduinen
Na jaren mijn motoren onder de hoes te hebben moeten stallen (helaas kom ik met mijn motor de schuur niet in :N ) heb ik op internet de oplossing gevonden: de Bike Barn.
In Nederland zijn ze niet leverbaar, maar in Engeland kan je hem bestellen. Hij werd binnen 5 dagen bezorgd, dus dat ging lekker snel.
Wel redelijk aan de prijs, ook de bezorgkosten, maar goed, ik kan mijn motor nu ook nat onder dak zetten. Wat mij betreft de perfecte oplossing. *O* *O* *O*
full
 
300?

Oei...

Ik heb ongeveer de helft van mijn motoren arsenaal ooit voor minder gekocht (per stuk dan wel he).
 
kan je dan niet beter gewoon een 2e hands tuinhuisje kopen?
lijkt me een stuk steviger en heb je ook nog wat ruimte om andere spullen op te slaan.
daarnaast íets'beter af te sluiten
 
kan je dan niet beter gewoon een 2e hands tuinhuisje kopen?
lijkt me een stuk steviger en heb je ook nog wat ruimte om andere spullen op te slaan.
daarnaast íets'beter af te sluiten
Dat is een idee maar zo te zien zal het (veel) makkelijker zijn om de motor onder deze "paraplu" te zetten dan door een smalle deur te wurmen van een houten doos? Ik vermoed ook dat het ding als geheel makkelijker is te verplaaten?
 
Dat is een idee maar zo te zien zal het (veel) makkelijker zijn om de motor onder deze "paraplu" te zetten dan door een smalle deur te wurmen van een houten doos? Ik vermoed ook dat het ding als geheel makkelijker is te verplaaten?

Tja als ik een huisje met een tuin zou hebben zou ik mijn motor niet onder zo'n zeiltje durven zetten ivm diefstal
En ik vind 300 euro voor wat zeil en stokjes toch wel heeeeel veel geld hoor.
in een tuinhuisje kan je m nog mooi poetsen als t rotweer is en vluchten voor de vrouw :+
Een dubbele deur is toch ook zo gemaakt dan :Y
 
zou dat katbestendig zijn?

wel een goeie oplossing! Al denk ik niet dat ik die tent makkelijk in mn kelderbox krijg, net als mn motortje ;)
 
Interessant. Ademend en storm-bestendig en zo?
Als ik goed naar de foto kijk ben je nu zeker al aan het sparen voor een tweede hut? :P


Hij staat met een metalen ankerplaat en keilbouten aan de grond vast, dus behoorlijk stormbestendig. Er zitten twee afsluitbare ventilatieroosters in, dus dat zit ook wel goed.

Die andere motor is van mijn zoon (hij heeft er twee trouwens, één ervan staat te koop), maar die gaat binnen een paar weken op zichzelf wonen :W , dus heb ik mijn tuin weer terug :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat is de gebruikelijke "het-is-voor-een-motorfiets" toeslag / excuus. Ongetwijfeld zijn de stokken van Carbon-Fibre en het doek geweven van Kevlar vezels in Valentino Rossi's helm-patroon. :+

Carbon :9~ :9~ wat een mooi ding en helemaal niet duur :+
Maar idd ja, denk dat het de gebruikelijke toeslag is ;)
 
Na jaren mijn motoren onder de hoes te hebben moeten stallen (helaas kom ik met mijn motor de schuur niet in :N ) heb ik op internet de oplossing gevonden: de Bike Barn.
In Nederland zijn ze niet leverbaar, maar in Engeland kan je hem bestellen. Hij werd binnen 5 dagen bezorgd, dus dat ging lekker snel.
Wel redelijk aan de prijs, ook de bezorgkosten, maar goed, ik kan mijn motor nu ook nat onder dak zetten. Wat mij betreft de perfecte oplossing. *O* *O* *O* [afbeelding]

Ha Gymr@t,

Graag meer info e.o. adressen een broer van mij heeft een voortuintje en een dekzijl en dit lijkt mij de oplossing voor hem. Kan oon vie e-mail. *O*
 
Wat is nou precies het voordeel vergeleken met een hoes?

Nou, hij raakt nergens de motor en is geventileerd, dus geen condens, de motor kan eronder als je tijdens een regenbui thuiskomt. Kan ook geen kwaad dus met hete uitlaten.
Ook kan door stof, zand en wind een hoes de motor behoorlijk beschadigen. Daar heb je hier geen last mee.


@ B&Y:
Alle informatie heb ik gevonden op Bike Barn - Motorcycle Covers | Bike Shelter | Motorcycle Shelter | Non-Contact Motorcycle Cover | Non-Contact Bike Cover | Enclosed Motorcycle Cover
 
Ik doe em er altijd gelijk onder . . . Ben ik dan de boel aan het slopen? :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan