Eindelijk van die motorhoezen af !

Zomaar een nadeel van dit ding tov een hoes:

Als je motor gestolen wordt, merk je het pas als je hem weer nodig hebt, want je kan hem niet zien. Met je motor onder een hoes zie je het meteen.

OK, wat vergezocht, maar toch ......
 
Zomaar een nadeel van dit ding tov een hoes:

Als je motor gestolen wordt, merk je het pas als je hem weer nodig hebt, want je kan hem niet zien. Met je motor onder een hoes zie je het meteen.

\OK, wat vergezocht, maar toch ......\

Je gaat daarentegen wel veel sneller want je bent al 300 euro lichter :o
 
Heejjj iets nieuws...

Dus kunnen we er weer lekker allemaal over zeiken en zeuren... :Z
Niets is Nederlandser dan een onbekend product afzeiken, met nadelen aan te komen e.d. en straks weer janken als de wind onder je hoes is geslagen en de motor op z'n kant ligt... :z...



@ TS: mooie oplossing! 300 euro is helemaal niet teveel en zeker niet als jij er tevreden mee bent... die geldzeikerts hier gaan liever een zeiltje bij de Gammel halen en dagen zelf lopen prutsen... ;)
 
Yep, kan links en rechts worden vergrendeld.
Hij kan zelfs met een hangslot worden afgesloten, maar dat lijkt me niet zo zinvol.
 
Heejjj iets nieuws...

Dus kunnen we er weer lekker allemaal over zeiken en zeuren... :Z
Niets is Nederlandser dan een onbekend product afzeiken, met nadelen aan te komen e.d. en straks weer janken als de wind onder je hoes is geslagen en de motor op z'n kant ligt... :z...



@ TS: mooie oplossing! 300 euro is helemaal niet teveel en zeker niet als jij er tevreden mee bent... die geldzeikerts hier gaan liever een zeiltje bij de Gammel halen en dagen zelf lopen prutsen... ;)

Weer (hmmmmm................) helemaal eens met jouw reactie. (Misschien ook maar een circus beginnen :+ )
 
Heejjj iets nieuws...

Dus kunnen we er weer lekker allemaal over zeiken en zeuren... :Z
Niets is Nederlandser dan een onbekend product afzeiken, met nadelen aan te komen e.d. en straks weer janken als de wind onder je hoes is geslagen en de motor op z'n kant ligt... :z...
Je hebt gelijk, laten we wat weer Amerikaanser worden:

*D Tony, this is amazing *D
 
Ik zet mn motor altijd bloedheet onder de hoes. Is eventuele condens weg en staat die gelijk droog.

Maar zon ding is best handig raakt die de motor tenminste niet. Dus nooit vuil of smeer van je hoes op je motor.
 
Op dat ding van mij valt het toch niet op als een meeuw erop schijt.... :+

full
 
Voor een hoes moet de motor bijvoorbeeld eerst afgekoeld zijn.

Als je een goede kwaliteit hoes koopt kan ie gewoon over je hete en zeiknatte motor heen :Y Goede hoezen zijn hittebestendig en ademend, mijn motor staat al ruim 4 jaar buiten onder een goede hoes en geen centje pijn met roest op de motor of een verbrande hoes :N
De hoes gaat er altijd meteen overheen zodra ik thuis kom en rij het hele jaar door motor.

Neem niet weg dat ik de tent van de TS wel een coole oplossing vind als je een tuintje hebt waar je zoiets in kwijt kan...
 
Voor 300 euro heb ik mijn motor een jaar lang in een goed beveiligde stalling (2 deuren met samen 5 sloten, camera + audio opname's) staan. Ik hoop voor je dat de tent het dus langer dan 1 jaar uithoudt :)

Mijn ervaring met hoezen zijn niet al te best, omwaaiende motor, honden die tegen de hoes aanzeiken, kutmarro ehhh buurtkinderen met zakmessen etc. etc. Zo te zien heb jij gewoon wel een tuin dus heb je die problemen niet :)
 
Voor 300 euro heb ik mijn motor een jaar lang in een goed beveiligde stalling (2 deuren met samen 5 sloten, camera + audio opname's) staan. Ik hoop voor je dat de tent het dus langer dan 1 jaar uithoudt :)

Mijn ervaring met hoezen zijn niet al te best, omwaaiende motor, honden die tegen de hoes aanzeiken, kutmarro ehhh buurtkinderen met zakmessen etc. etc. Zo te zien heb jij gewoon wel een tuin dus heb je die problemen niet :)

Inderdaad, zo'n stalling kan ik ook krijgen, alleen zal ik dan een extra motor moeten kopen om er te komen, of met een taxi erheen, maar ik denk dat ik dan duurder uit ben. |(
 
een beetje garage kost ook al snel een 30€ per maand. Dat betekent dat je binnen een jaar al winst maakt met deze oplossing. Zou de TS misschien wat foto's kunnen posten van zijn hoes en hoe het allemaal in zijn werk gaat. Die reclame filmpjes zien er natuurlijk allemaal super uit, maar is het ook werkelijk zo super spul?
 
zit er eigenlijk nog een degelijk buizenframe onder?
ik vind het wel een geniale oplossing al is een zo'n motorkluis ook ideaal...
 
Ik heb nooit een bedrag genoemd, dat heeft iemand ergens geroepen. Ik heb de factuur in £ gekregen en zit eerlijk gezegd nog op de rekening van Visa te wachten. Die zal inderdaad dichter bij de 400 dan 300 liggen.
Er is ook een goedkopere variant van dezelfde fabrikant, de Motoshell, maar daarvan is de stof dunner en lang niet zo sterk. Deze heeft ook maar een jaar garantie t.o. levenslang voor de bike barn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan