Eindelijk weer een stukje gereden

Moosman

Die hard MF'er
1 feb 2002
838
0
Winterswijk
Na mijn ongeluk (twee en een halve week geleden) heb ik vandaag dan eindelijk weer een stuk op de motor mogen rijden. In plaats van op mijn eigen CB900F (die nog niet gerepareerd is) heb ik ff 2 kilometer op de fiets van een maat van mij gereden. Das opzich natuurlijk al leuk, maar veel leuker is dat het een Kawasaki ZX7R was. :} :} :} Ik ben dus nu helemaal verkocht. Ik wil ook een racer en dan wel zo snel mogelijk. Jezus wat is dat tof zeg!!!!! :9~
 
Na mijn ongeluk (twee en een halve week geleden) heb ik vandaag dan eindelijk weer een stuk op de motor mogen rijden. In plaats van op mijn eigen CB900F (die nog niet gerepareerd is) heb ik ff 2 kilometer op de fiets van een maat van mij gereden. Das opzich natuurlijk al leuk, maar veel leuker is dat het een Kawasaki ZX7R was. :} :} :} Ik ben dus nu helemaal verkocht. Ik wil ook een racer en dan wel zo snel mogelijk. Jezus wat is dat tof zeg!!!!! :9~

Tja, had je dus beter niet kunnen doen.... Dit gaat geld kosten. ;)
 
Goed man, dat je weer heb kunnen rijden...
Toch CB eruit })

Veel plezier met toekomstig nieuwe fiets haha...
Wel ff posten als het zover is heh!
 
*****

dubbelpost :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hij heeft de Performance Bikes gelezen...

Maar daar was zilvergrijs het nieuwe groen.


Die nieuwe 636 lijkt wel feller groen van kleur (?).
Gisteren 2 gezien, echt van die knallend felgroene
dingen, mooi man! :}
 
Ik was erbij.. We gingen bbq'en en omdat Moosman zo op de kawa zat te kwijlen moest hij maar ff een stukkie rijden (in zijn korte broek :( )

Wat heb je dan gemaakt....auto/motor ongeval ...

en zelf er niets aan over gehouden ?

sander

:?

Ik vrees dat dit topic is verdwenen, Moosman heeft een paar weken geleden de sloot verkend maar behalve een diepe snee in zijn bovenbeen heeft hij er niets aan overgehouden

Op donderdag 09 mei 2002 23:50 schreef Daniel Leenders het volgende:En wanneer komt ie :? :P
Wel een groene kawa neem ik aan :?

Een hardstikke groene :} uit 1999
 
Terug
Bovenaan Onderaan