Eindelijk Yamaha! (MAX)

Als er volgend seizoen idd 7 van die RCV's rond rijden, dan ben ik bang dat Rossi het moeilijk gaat krijgen. Yamaha heeft de zaakjes ook steeds beter voor elkaar en wat we van Ducati dat andere merk wat er bij komt (Suzuki??) moeten verwachten weet ik niet.

Volgens Honda rijden er volgend jaar zelfs acht rond, en daarnaast rijdt redbull nog met Moriwaki frames en RC221V blokken! Ik hoop dan ook van harte dat Rossi het volgend jaar loodzwaar krijgt. Of hij dan nog kampioen wordt of niet maakt me weinig uit, als de spanning maar weer terugkomt *D
 
Nederlands commentaar op Eurosport was nu ook veel beter en leuker met Jeffry de Vries!!! Hopen dat hij vaker commentaar gaat geven...hij heeft er tenminste verstand van!!

Dat ja vind ik ja ook ja.. :+

Maar wel een echte kenner aan het woord :} nu moet ie nog ff van z'n stopwoordje af geholpen worden.

Op maandag 26 augustus 2002 17:52 schreef R1beest het volgende:
De huidige NL commentatoren zijn zekerv niet slecht....Jeffrey de Vries gaf goede uitleg over het rijden op de track...deze gast kon/kan urrrrg hard rijden met een motorfiets....hoor,ken je hem wel :?

Leuk baantje heeft Jeffrey: test/ontwikkelingsrijder voor Yamaha Europe. Hij weet nu al precies hoe de 2003 R6 eruit ziet, hoe die voelt en hoe die rijd .. sterker nog hij heeft een aardige vinger in de pap bij de ontwikkeling.
 
Laatst bewerkt:
hallo jongens,

die jeffrey van jullie had t over een chassis van een motor, hoezo een kenner?? :+

Is dat geen frame?????????????
 
hallo jongens,

die jeffrey van jullie had t over een chassis van een motor, hoezo een kenner?? :+

Is dat geen frame?????????????
Vind ik ook een beetje vreemd....maarja..moet kunnen..een auto heeft een chassie..een motor een frame....maarra Jeffrey de Vries is ech wel een kenner...
 
Zouden wel eens 10 rcv's V5 kunnen zijn als zij hun sponsering rond kunnen krijgen...als het maar geen Hondacup word :z

De huidige NL commentatoren zijn zekerv niet slecht....Jeffrey de Vries gaf goede uitleg over het rijden op de track...deze gast kon/kan urrrrg hard rijden met een motorfiets....hoor,ken je hem wel :?

jaja opa, we zijn ook nog wel een beetje op de hoogte. ;)

Trouwens, ik heb hier nog een Jeffry de Vries replicahelm liggen.
 
Ja terecht gewonnen na een deel van het seizoen hard te hebben gewerkt met het team, en dat rossi zal winnen????????so what , hij wordt wereld kampioen, maar laten de laatste wedstrijden maar weer op de streep beslist worden door wie dan ook, kan ik de hals van m'n bier fles weer eens door bijten aan het eind van de race, ja dit is goed voor de sport en slecht voor mijn tanden maarrrrrr laat de beste de race winnen, wie het ook is.
VFRobert/Rossi fan maar daarboven motorsport fan.....
 
Op maandag 26 augustus 2002 17:52 schreef R1beest het volgende:De huidige NL commentatoren zijn zekers niet slecht....Jeffrey de Vries gaf goede uitleg over het rijden op de track...deze gast kon/kan urrrrg hard rijden met een motorfiets....hoor,ken je hem wel :?

Jazeker "ken" ik hem!!! Ik was eerlijk gezegd wel zeer aangenaam verrast dat ze die andere pipo nu eindelijk de mond hadden weten te snoeren. :)
 
Dat die wheelie van Biaggi niet erg uit de verf kwam, zou wel eens te maken kunnen hebben met het feit dat Biaggi in Brno daar slechte ervaringen mee heeft.
misc.php
 
Commentaar van Biaggi en Rossi na de race. (gejat van racesport.nl) www.racesport.nl/frontpage/news.asp?newsid=1905

Max Biaggi:”Deze overwinning betekent veel voor me, ik gaf alles wat ik in me had. Deze race was zwaar, de bandenkeuze net als de set-up is moeilijk. Daarna moet je nog eens de banden een beetje proberen te sparen. Vanaf de start ging ik erg hard en mijn pitboard vertelde me hoe dichtbij Rossi zat maar ik bleef kalm en geconcentreerd. Zo had ik niet eens door wat er gebeurd was, ik dacht dat Kato Rossi had ingehaald. In het begin van het seizoen worstelden we nog met de M1 maar daarna hebben we hem stapje voor stapje verbeterd, deze overwinning is dus voor het hele team.”

Valentino Rossi (DNF):”Het race ging goed. Kato, Biaggi en Ik hadden een goed tempo. De motor kende wat probleempjes en het lijkt erop dat dit een Yamaha baan is en geen Honda baan. Ik kon de druk op Biaggi maar niet opvoeren. Halverwege begaf de achterband het en dat was het. Ik reed de pits in, kreeg een nieuwe band en ging weer door maar ik had teveel tijd verloren en besloot weer binnen te komen. Ik ben erg benieuwd wat ze te zeggen hebben over de band, zoiets is me nog nooit overkomen in mijn carrière. Ik heb gelukkig nog een riante voorsprong in het kampioenschap en het is dus gelukkig geen ramp.”
 
Op dinsdag 27 augustus 2002 19:38 schreef TurboTeunis het volgende:
Commentaar van Biaggi en Rossi na de race. (gejat van racesport.nl) www.racesport.nl/frontpage/news.asp?newsid=1905

Max Biaggi:”Deze overwinning betekent veel voor me, ik gaf alles wat ik in me had. Deze race was zwaar, de bandenkeuze net als de set-up is moeilijk. Daarna moet je nog eens de banden een beetje proberen te sparen. Vanaf de start ging ik erg hard en mijn pitboard vertelde me hoe dichtbij Rossi zat maar ik bleef kalm en geconcentreerd. Zo had ik niet eens door wat er gebeurd was, ik dacht dat Kato Rossi had ingehaald. In het begin van het seizoen worstelden we nog met de M1 maar daarna hebben we hem stapje voor stapje verbeterd, deze overwinning is dus voor het hele team.”

Valentino Rossi (DNF):”Het race ging goed. Kato, Biaggi en Ik hadden een goed tempo. De motor kende wat probleempjes en het lijkt erop dat dit een Yamaha baan is en geen Honda baan. Ik kon de druk op Biaggi maar niet opvoeren. Halverwege begaf de achterband het en dat was het. Ik reed de pits in, kreeg een nieuwe band en ging weer door maar ik had teveel tijd verloren en besloot weer binnen te komen. Ik ben erg benieuwd wat ze te zeggen hebben over de band, zoiets is me nog nooit overkomen in mijn carrière. Ik heb gelukkig nog een riante voorsprong in het kampioenschap en het is dus gelukkig geen ramp.”

:} voor Biaggi

:} voor Rossi, geen gezeik gewoon toegeven dat hij Max niet kon pakken.
 
Ook ff gejat van racesport.nl, de uitslag (nadat ik las dat Rossi dit een Yamaha baan vind)

De uitslag na 22 ronden:

1. Max BIAGGI ITA 44'36.498 Marlboro Yamaha Team
2. Daijiro KATO JPN 44'39.253 Fortuna Honda Gresini
3. Tohru UKAWA JPN 44'44.096 Repsol Honda Team
4. Sete GIBERNAU SPA 44'48.387 Telefonica Movistar Suzuki
5. Carlos CHECA SPA 44'50.527 Marlboro Yamaha Team
6. Loris CAPIROSSI ITA 44'54.758 West Honda Pons
7. Jeremy McWILLIAMS GBR 45'01.338 Proton Team KR
8. Norick ABE JPN 45'03.070 Antena 3 Yamaha d'Antín
9. Alex BARROS BRA 45'05.239 West Honda Pons
10. Olivier JACQUE FRA 45'05.654 Gauloises Yamaha Tech 3
11. Kenny ROBERTS USA 45'09.418 Telefonica Movistar Suzuki
12. Jurgen vd GOORBERGH NED 45'15.168 Kanemoto Racing
13. Garry McCOY AUS 45'21.642 Red Bull Yamaha WCM
14. Akira RYO JPN 45'28.430 Team Suzuki
15. Tetsuya HARADA JPN 45'38.669 Pramac Honda Racing Team
16. Regis LACONI FRA 45'38.736 MS Aprilia Racing
17. Sylvain GUINTOLI FRA 45'49.963 Yamaha Tech 3

2 en 3 allebei Honda en maar 2 Yamaha's bij de eerste 10 (Ok, ze beginnen ook met wat minder.)

Iig ben ik het denk ik niet eens met m dat het een Yamaha baan is, maar wel sportief van m om toe te geven dat het dit keer eens niet zo makkelijk was. (Hij is ook altijd wel sportief.)

De opmerking 'ik had teveel tijd verloren' duidt wel duidelijk op het feit dat hij als het wel had gekunt gewoon nog voor het laaste punt was gegaan. En zo hoort het ook.
 
Ook ff gejat van racesport.nl, de uitslag (nadat ik las dat Rossi dit een Yamaha baan vind)

De uitslag na 22 ronden:

1. Max BIAGGI ITA 44'36.498 Marlboro Yamaha Team
2. Daijiro KATO JPN 44'39.253 Fortuna Honda Gresini
3. Tohru UKAWA JPN 44'44.096 Repsol Honda Team
4. Sete GIBERNAU SPA 44'48.387 Telefonica Movistar Suzuki
5. Carlos CHECA SPA 44'50.527 Marlboro Yamaha Team
6. Loris CAPIROSSI ITA 44'54.758 West Honda Pons
7. Jeremy McWILLIAMS GBR 45'01.338 Proton Team KR
8. Norick ABE JPN 45'03.070 Antena 3 Yamaha d'Antín
9. Alex BARROS BRA 45'05.239 West Honda Pons
10. Olivier JACQUE FRA 45'05.654 Gauloises Yamaha Tech 3
11. Kenny ROBERTS USA 45'09.418 Telefonica Movistar Suzuki
12. Jurgen vd GOORBERGH NED 45'15.168 Kanemoto Racing
13. Garry McCOY AUS 45'21.642 Red Bull Yamaha WCM
14. Akira RYO JPN 45'28.430 Team Suzuki
15. Tetsuya HARADA JPN 45'38.669 Pramac Honda Racing Team
16. Regis LACONI FRA 45'38.736 MS Aprilia Racing
17. Sylvain GUINTOLI FRA 45'49.963 Yamaha Tech 3

2 en 3 allebei Honda en maar 2 Yamaha's bij de eerste 10 (Ok, ze beginnen ook met wat minder.)

Iig ben ik het denk ik niet eens met m dat het een Yamaha baan is, maar wel sportief van m om toe te geven dat het dit keer eens niet zo makkelijk was. (Hij is ook altijd wel sportief.)

De opmerking 'ik had teveel tijd verloren' duidt wel duidelijk op het feit dat hij als het wel had gekunt gewoon nog voor het laaste punt was gegaan. En zo hoort het ook.

Als je de 2-takten ook meeteld, kom je op 4 yamaha's.

;)
 
Jezus.... Ben ik dan zo BLIND.

Nou ja, goed, laat maar zitten. Het enige is dat er ook 4 Honda's bij de eerste 10 zitten, dus dat ik het nog steeds niet een echt goed argument vind.
 
Wat een geleuter, Biaggi heeft gewonnen Rossi niet en van yamaha zijn er maar 2, 4 takten en van Honda niet en Rossi wordt wereldkampioen en Biaggi niet..........klaar :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan