Eindelijk Yamaha! (MAX)

Mar1tin

Spa is gááááf!
Donateur
19 nov 2001
6.076
242
Weert (Limburg, NL)
Mede door uitvallen (banden naar de kl*ten *D ) van Rossi heeft de Keizer zijn overwinning te pakken :}
Voordat de Rossifans beginnen te miepen........ :P , Vale had het er écht moeilijk mee })
Jurgen óók een goeie race gereden, bleef vlak bij Barros en Mc Coy én voor Harada :}

Mooie race iig :} :} :}

[Edit] Doe ik óók goeie zaken in de Droomteam competitie :} :P [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Beetje jammer dat ie uitviel, maar in ieder geval gaaf dat Max heeft gewonnen :) :) :) . En een watje die Rossi dat ie niet de race uitrijdt...
 
ow ow nou wint ie een keertje niet is het een watje omdat ie uitvalt
zo ken ik er meer :r
geniet er maar van want dit zal voorlopig de laatste keer zijn dat die biaggi wint ;) ;) ;)
 
ow ow nou wint ie een keertje niet is het een watje omdat ie uitvalt
zo ken ik er meer :r
geniet er maar van want dit zal voorlopig de laatste keer zijn dat die biaggi wint ;) ;) ;)

Niet omdat ie uitvalt, omdat ie de een nieuwe band haalt en dan na twee rondjes weer de pits ingaat. (finisht ie tenminste niet achter Biaggi).
 
Top van Max, Kato ook een knappe race belooft wat voor de resterende races.
Kreeg een beetje een vreemd gevoel bij het afstappen van Rossi????
 
ik was al bang dat het wederom het bekende verhaal zou worden met rossi maar nu keerde het geluk EINDELIJK eens tegen de doctor.

Trouwens ook een goede prestatie van Ukawa, die ondanks die gemene smakker van vanmorgen toch 3e is geworden.

Dat die RCV211 duidelijk supermachtig is is dit weekend trouwens wel duidelijk geworden door de resultaten van Kato. Met de 2-takt duidelijk de weg kwijt en nu in zijn debuut op de 4-takt meteen een 2e plaats opeisen.
 
goed 1 feestje moet kunnen voor de yamaha fans :j . volgende keren zijn wij weer aan de beurt :) .

alleen die max mag nog wel ff oefenen, wat een waardeloze wheely toen die over de streep kwam. en dan heb ik het nog niet eens over die poging om een donut te maken. |( .
 
Stelletje zeikers, 't is ook nooit goed :(

Gewoon een knappe overwinning van Biaggi, na een ijzersterk weekend. Ook :} voor Katoh, omdat die zich zo snel aan heeft weten te passen aan de V5.

En de exacte reden van het uitvallen van Rossi is ook niet bekend. Jullie reden toch niet op die motor? Alleen Rossi reed daarop en die zal wel het eea gevoeld hebben. Btw ik vond de stukjes aardig mooi rechthoekig voor stukken achterband. Zou het niet kunnen zijn dat er problemen met de achtervelg waren :?
 
Beetje jammer dat ie uitviel, maar in ieder geval gaaf dat Max heeft gewonnen :) :) :) . En een watje die Rossi dat ie niet de race uitrijdt...

Nee moet je biaggi nemen :r die had er gelijk me gestopt...
Rossi heeft nl. nog een paar rondes gereden voor zijn fans.
Maar het verschil is dat Biaggi die bijna niet heeft dus hoeft ie ook die rondjes niet te rijden })

Op zondag 25 augustus 2002 15:10 schreef edraket het volgende:da's nog altijd beter dan het gedrag van Rossi, om na 2 ronden weer de pits in te rijden.

Maar Rossi nam nog de moeite om afscheid van zijn fans te nemen, om tijdens de race met een paar wheely's langs het publiek te gaan.
En pas daarna de pitch op te zoeken om af te stappen.
 
Laatst bewerkt:
En waarom rijd Valentino dan niet gewoon de race uit?
Hij had volgens mij nog best een puntje kunnen pakken.

Toch genoeg voorsprong, maar lach me dood als ie straks aan het einde van het seizoen ineens een punt tekort komt door deze kinderachtige actie... Go Max! :)
 
En waarom rijd Valentino dan niet gewoon de race uit?
Hij had volgens mij nog best een puntje kunnen pakken.
:^

Het is duidelijk dat Flame anti Biaggi en superpro Rossi is. Als Rossi echt een show voor het publiek had willen geven, dan had ie wheelies gemaakt tot in de laatste ronde. Zo deed Randy Mamola het tenminste in zijn tijd. Geen kans? dan maar wheelies.

Kenny Roberts had ook ooit op Philip Island dat de stukken rubber van z'n achterband vlogen, maar na de pitstop reed hij wel door.
En Neil Hodgson verleden jaar in Italie dat de hele achterkant zat te trillen als jewelste. Maar wel doorrijden om dat ene puntje toch te kunnen pakken.
Maar ja, rossi staat eeuwen voor in het kampioenschap en denkt het niet nodig te hebben. Nou ik zou lachen als ie uiteindelijk met 1 punt het kampioenschap zou verliezen.
 
Aan alle Biaggi fans, gefeliciteerd.

Zat er aan te komen, de Yamaha M1 werd sterker en sterker.... Waarom Rossi afstapte weet niemand, dat ie er zomaar de brui aangeeft geloof ik niet, want dan was ie nooit meer naar buiten gekomen...

Hopelijk wordt de rest van het seizoen wel leuk !

Groet,

Een Rossi fan...
 
Als Rossi geen bandenproblemen had gekregen had ie gewonnen.
Soms liet hij een gat vallen en die had zo weer dicht gereden.

Ik vond het wel raar waarom ie niet voor dat ene puntje ging.
Maar hij heeft niks te verliezen.

Was wel een leuke race :)
 
Aan alle Biaggi fans, gefeliciteerd.

Zat er aan te komen, de Yamaha M1 werd sterker en sterker.... Waarom Rossi afstapte weet niemand, dat ie er zomaar de brui aangeeft geloof ik niet, want dan was ie nooit meer naar buiten gekomen...

Hopelijk wordt de rest van het seizoen wel leuk !

Groet,

Een Rossi fan...
De stukken rubber vlogen van zijn achterband....verkeerde bandenkeuze?...denk het niet... Kato reed met de zelfde band.
Hij moest er echt voor gaan om Biaggi bij te houden *D ..de aband kon er schijnbaar niet tegen.
Mooie race... :] ....hopelijk volgen er meer van dit soort wedstrijden....eindelijk een M1 als 1ste :P
 
volgens mij is rossi de pits ingereden omdat ie zag dattie nog maar weinig kans had op een punt, en dat ene ount maakt echt helemaal nix uit. Nog 2 keer winnen en Valentino is al bijna wereldkampioen (YES YES)
Ik heb verder nix tegen dat biaggi wint, maar deze overwinning heeft ie wel kado gekregen!! Alle biaggi fans moeten dat toch ergens ook wel vinden, als rossi geen problemen had gehad dan was biaggi dus echt geen winnaar geworden!!!!!

en als we t over de ralatie tot fans gaan hebben , dan is rossi echt wel de meest vriendelijke coureur, altijd een grapje voor de camera, in tegenstelling tot max die nors voor zich uitkijkt. jaja, concentratie, laten we dan zeggen dat rossi dat zich kan veroorloven, en dat max, met zn concentratie, nog nauwelijks wint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
volgens mij is rossi de pits ingereden omdat ie zag dattie nog maar weinig kans had op een punt, en dat ene ount maakt echt helemaal nix uit. Nog 2 keer winnen en Valentino is al bijna wereldkampioen (YES YES)
Ik heb verder nix tegen dat biaggi wint, maar deze overwinning heeft ie wel kado gekregen!! Alle biaggi fans moeten dat toch ergens ook wel vinden, als rossi geen problemen had gehad dan was biaggi dus echt geen winnaar geworden!!!!!

en als we t over de ralatie tot fans gaan hebben , dan is rossi echt wel de meest vriendelijke coureur, altijd een grapje voor de camera, in tegenstelling tot max die nors voor zich uitkijkt. jaja, concentratie, laten we dan zeggen dat rossi dat zich kan veroorloven, en dat max, met zn concentratie, nog nauwelijks wint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:z

Hij heeft er zich de stront voor de ogen voor moeten rijden. Katoh en Ukawa (na een heftige valpartij in de warm-up) reden ook aardig door. Die bandenproblemen van Rossi zijn ook niet ontstaan omdat hij stil stond. Nee, dit was een verdiende overwinning. En vergeet ook niet dat Biaggi zich erg goed thuis voelt op dit circuit (7 overwinningen).

Kortom Rossi kan weer vol aan de bak de volgende wedstrijd ... hopelijk volgen er nog een aantal spannende wedstrijden :}

[me]Joris is Rossi-fan, maar bovenal motorsportliefhebber *D [/me]
 
:z

Hij heeft er zich de stront voor de ogen voor moeten rijden. Katoh en Ukawa (na een heftige valpartij in de warm-up) reden ook aardig door. Die bandenproblemen van Rossi zijn ook niet ontstaan omdat hij stil stond. Nee, dit was een verdiende overwinning. En vergeet ook niet dat Biaggi zich erg goed thuis voelt op dit circuit (7 overwinningen).

Kortom Rossi kan weer vol aan de bak de volgende wedstrijd ... hopelijk volgen er nog een aantal spannende wedstrijden :}

[me]Joris is Rossi-fan, maar bovenal motorsportliefhebber *D [/me]
Je haalt de woorden uit m,n mond :}
 
volgens mij is rossi de pits ingereden omdat ie zag dattie nog maar weinig kans had op een punt, en dat ene ount maakt echt helemaal nix uit. Nog 2 keer winnen en Valentino is al bijna wereldkampioen (YES YES)
Ik heb verder nix tegen dat biaggi wint, maar deze overwinning heeft ie wel kado gekregen!! Alle biaggi fans moeten dat toch ergens ook wel vinden, als rossi geen problemen had gehad dan was biaggi dus echt geen winnaar geworden!!!!!

en als we t over de ralatie tot fans gaan hebben , dan is rossi echt wel de meest vriendelijke coureur, altijd een grapje voor de camera, in tegenstelling tot max die nors voor zich uitkijkt. jaja, concentratie, laten we dan zeggen dat rossi dat zich kan veroorloven, en dat max, met zn concentratie, nog nauwelijks wint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeetum zeg wat ben jij een kenner..roosipuberfantje :j ..Rossi heeft toch ook wel genoeg mazzel gehad nadat andere voor hem eraf gingen...b.v laats in doningtonpark ...maarja volgens jou had tie ook wel gewonnen als er niemand voor hem eraf gingen :j

Mij maak het niet zo uit wie er wint,als het maar spannend is en niet altijd de zelfde rijder,Biaggi heeft vandaag verdiend gewonnen :]
 
neeee, echt niet, en op de sachenring had barros moeten winnen, of jaque

Ik ben een heeeeeeeeeeeele erge puberfan, als je t zo wil noemen, maar k prijs m nie helemaal de hemel in hoor, nog net niet :P
 
Hmmm Biaggi heeft misschien wel verdiend gewonnen... hij was immers gewoon de snelste in de training, en kent dit circuit goed (6 eerdere overwinningen)...

maar als Rossi's band er niet was aangegaan had ie Biaggi nog wel voorbij gestoken denk ik...
Hij is een heel afwachtende rijder, en op het laatste moment toeslaan zodat Biaggi geen kans heeft om terug te slaan... En Rossi reed redelijk gemakkelijk naar Biaggi toe....

Ook erg goed van Kato :}
Daar gaan we komende races meer van zien!!!

Lagemaat ook mooi gereden :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan