Eindelijk ZIJ ook...

Ok, mijn vrouw leest toch niet mee.
Ben een keer geflitst en toen ik thuiskwam mijn vrouw weggestuurd voor een boodschap. Toen ze terugkwam zei ik je hebt toch wel rustig gereden ze stonden te flitsen. En natuurlijk had ze niets gezien. Ik moest wel gemeenspelen want ze had er nog nooit 1 gehad. Sindsdien is ze een stuk rustiger en vindt ze dat overal flitsen ook belachelijk.


:} :} :} :} :} :} :} :}
 
deze hebben "we" ook nog hoor.......

*moet je eens kijken wat jou zoon nu weer heeft gedaan! alsof ik dan ineens niet meer bij de verwekking en geboorte van dat gedrochtje ben geweest :+
*moet je eens kijken wat knap van mijn zoon, hoe goed ie het op school doet enz dan is er ineens niks meer van hem bij! *D
*en bah bah wat stink jij uit je bek zeg na een avondje stappen en jij komt ook nooit op tijd thuis ik ruik altijd als een rozenperkje, boer niet en laat nooit een wind ofzo en ben altijd keurig op tijd thuis uiteraard O-)


Maar jullie weten ook wel dat "wij" vrouwen altijd gelijk hebben toch :+ En het beste met jullie voor hebben ;)


[me]"ons Lianneke" is blij te horen dat er meer van dat "soort" huishoudens zijn :} [/me]
:^
 
Bij mij is het eerder mijn wederhelft die het presteert om met hoge snelheden gepakt te worden :(
2 op 1 jaar! en de laatste is nog niet toegekomen (de betaling ervan) :o
 
Als ik dit zo allemaal lees valt het wel mee met die bekeuringen, bij ons vallen er gemiddeld toch zo'n 12-15 per jaar op de deurmat, dat zijn er de laatste 10 jaar wat meer dan vroeger maar aangezien ik ook nog de hele dag in de auto op de weg zit loopt het toch wel lekker op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan