Eindelijk zonder helm op rijden!

En hoe zou hij het doen na een schuivertje van een metertje of 10 richting vangrail?

Kinnetje is ook goed beschermd zie ik. :P
 
Laatst bewerkt:
Voor fietsers en zo niet verkeerd, misschien met enige aanpassing ook geschikt te maken voor op de motor!!!
 
Voor fietsers en zo niet verkeerd, misschien met enige aanpassing ook geschikt te maken voor op de motor!!!


Als je 20 km/h rijdt wel.

Maar een schuiver over asfalt overleefd dat stukje folie niet en dan met je hoofd richting een boom of vangrail.
Daarnaast is het gezicht ook niet beschermd.

Voor de fiets? Mooi idee!
Voor de motor.... nah.
 
Mooi!

En dan bij een van onze vaderlandse verkeersdrempels gaan staan kijken hoe bij langskomende fietsers de helmen tevoorschijn poppen :+
 
Man man man man

Wat denken jullie allemaal weer in beperkingen. -O- -O- -O-

Dus de folietechniek is nog niet goed genoeg? Gaan we ontwikkelen! *O*
Dus vliegen in je oog zijn een probleem?
Kom op, lekker een stoere RayBan op! 8-) 8-) 8-) 8-)

etc etc

Toen de stoomtrein geintroduceerd werd waren er veel mensen die voorspelden dat je bij die ongehoorde snelheden niet meer zou kunnen ademen... |(

STelletje conservatievelingen!

:+ :+ :+ :+ :+ :+
 
Haha leuk idee! Ook voor de omstanders in de winter _O- Stoeltje uitklappen (wel goed ingepakt natuurlijk is tenslotte winter!) bij een gladde bocht gaan zitten en lekker genieten van het uitzicht. 8-)
 
Dit verklaart wel de kapsels van koningin Beatrix, Geert Wilders e.a. :+
 
Laatst bewerkt:
Doet me denken aan een maat op wintersport. Die had zo'n rugzak die je op kan laten blazen in het geval van een lawine waardoor je als het ware op de sneeuw blijft drijven. Dit doe je door middel van een hendel op de borst.

En fin, hij skied vooruit, gaat over een hobbel, maakt een buikschuiver, haakje blijft hangen:

* POEF *

2 ballonnen knallen uit _O-
 
Doet me denken aan een maat op wintersport. Die had zo'n rugzak die je op kan laten blazen in het geval van een lawine waardoor je als het ware op de sneeuw blijft drijven. Dit doe je door middel van een hendel op de borst.

En fin, hij skied vooruit, gaat over een hobbel, maakt een buikschuiver, haakje blijft hangen:

* POEF *

2 ballonnen knallen uit _O-
_O- Je ziet het gewoon voor je :)
 
In die vorm lijkt het me niet geschikt, maar ben er zeker van dat er verschillende toepassingen mogelijk zijn in het motorwereldje!

nek, borst, benen,... Misschien je motor zelf die een plofkussentje krijgt bij het omvallen
 
Voor fietsers en zo niet verkeerd, misschien met enige aanpassing ook geschikt te maken voor op de motor!!!

Toevoeging: brommers, snorfietsen :Y

Bij alles wat sneller kan dan 60 of 70 zou ik het niet dragen, maar ik zie potentie :Y
 
Man man man man

Wat denken jullie allemaal weer in beperkingen. -O- -O- -O-

Dus de folietechniek is nog niet goed genoeg? Gaan we ontwikkelen! *O*
Dus vliegen in je oog zijn een probleem?
Kom op, lekker een stoere RayBan op! 8-) 8-) 8-) 8-)

etc etc

Toen de stoomtrein geintroduceerd werd waren er veel mensen die voorspelden dat je bij die ongehoorde snelheden niet meer zou kunnen ademen... |(

STelletje conservatievelingen!

:+ :+ :+ :+ :+ :+

:^
 
Wel weer tekenend dat het voor de auteur blijkbaar geen bal uitmaakt of het Zweden of Nederland is.

Of een opblaashelm zinvol is weet ik niet, tenminste niet voor protectie tegen schuifschade. Maar de techniek erachter is zeker zinvol. Denk aan protectie van de nek bijvoorbeeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan