Eindelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kuikuhnek

Die hard MF'er
25 aug 2005
358
0
Den Haag
Yes, de kogel is door de kerk. Ik heb de Thundercat van Pter gekocht. *O* Dat wil zeggen, ik ga hem over twee weken op naam zetten. Helaas konden wij niet eerder een afspraak maken. vanaf dan ben ik dus de zeer trotse eigenaar van een Thundercat.
Nu nog ff een spoedcursus en dan van de zomer lekker toeren.
Man ik kan niet wachten, en wat een fiets. :9~
Ik moest het ff kwijt.

Groetjes,

Kuikuhnek *O* :W
 
mmoie fiets, kleurstelling is mooier dan de meeste cat's die ik zie (geel/goud + zilver)

iig veel rijplezier zodra je em hebt :W
 
Mooie motor hoor *O*

Als ik uitgestudeerd ben is de kans groot dat deze ook nog eens in de garage komt. Tenzij ik een errug goede baan krijg, dan een nieuwe VFR/ST3
 
Teerd! Gooi er gelijk een andere voorband op :X
24042006_Thundercat14.jpg
 
Sterker nog ik vervang gelijk allebei. Voor en achter. Iemand nog tips welk merk en waar ik ze voordelig kan kopen en laten monteren. Liefst omgeving Den Haag.
 
Sterker nog ik vervang gelijk allebei. Voor en achter. Iemand nog tips welk merk en waar ik ze voordelig kan kopen en laten monteren. Liefst omgeving Den Haag.
Van Veen ( www.vanveenmotoren.nl ) in Wateringen (naast de Hornbach) heeft standaard 30% korting op Bridgestone (en 25% op de rest) en Leen Post in Naaldwijk (mijn dealer, goede werkplaats) heeft 30 tot 35% korting op het moment (actie), www.leenpost.nl
 
Vorige eigenaar heeft nooit rechtdoor gereden, alleen maar rotondes en klaverbladen... _O-

Overigens wèl knap afgeronde (voor)band hoor ;)

zo te zien heeft hij altijd met te weinig bandespanning gereden .

het loopvlak word dan naar binnen gedrukt .
 
Nee, volgens eigen zeggen, en ik geloof hem wel, heeft hij op een afgesloten terrein zijn knee downs geoefend. Maar dan voornamelijk rechtsom. Vandaar die rare slijtage. Het viel mij ook direct op.
Van Veen in Wateringen. Die ken ik wel. Ik ga eens ff neuzen. Bedankt voor de tips allemaal.
Ik zag op internet dat ik voor de banden die er nu onder zitten ongeveer 275 euro moet neerleggen. Ex het omleggen. Dat zijn dan de Pirelli Diablo's.
Maar we gaan wel ff kijken.

Groetjes en bedankt. :Y
 
Nee, volgens eigen zeggen, en ik geloof hem wel, heeft hij op een afgesloten terrein zijn knee downs geoefend. Maar dan voornamelijk rechtsom. Vandaar die rare slijtage. Het viel mij ook direct op.
Van Veen in Wateringen. Die ken ik wel. Ik ga eens ff neuzen. Bedankt voor de tips allemaal.
Ik zag op internet dat ik voor de banden die er nu onder zitten ongeveer 275 euro moet neerleggen. Ex het omleggen. Dat zijn dan de Pirelli Diablo's.
Maar we gaan wel ff kijken.

Groetjes en bedankt. :Y

mooie fiets..en ja hij knee downde op een parking en ja hij gaat voornamelijk rechtsom :P
en van veen is een hele goede: korting op de bridgestones *O*
 
ff een tip:

mocht je veel kilometers gewoon rechtuit willen rijden, rij hem dan eerst in :Y


voor rechter bochies: geen punt, goed ingelopen, verbruikt geen olie etc *D
 
banden uit spanje bestellen goedkoop en goede service moet je alleen iemand zoeken die ze erop legt
 
En anders hier naartoe voor je banden: www.bikeperformance.nl GOEDE gebruikte circuitbanden en ook nieuwe banden tegen zeer scherpe prijs. Vooral als je een setje Maxxis wilt proberen kunnen ze een goede aanbieding maken, en het is nog dichtbij ook.
 
bij novarota.nl zijn de banden ook niet duur.

hij heeft nu de BT014 in de aanbieding .

passen zeker op jou motor.
 
pfff...jullie maken er een banden topic van :P

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!! ziet er netjes uit *O*
 
:W

Mijn fietsje!!!! *O* *O* *O*


En ja, heel veel op de parking gereden met het oefenen van kneedowns, vooral rechtsom! ;)

Heb de koper ook geadviseerd om een nieuwe band eronder te leggen, had al gebeurd moeten zijn maar door tijdgebrek wegens nieuwe baan ben ik er gewoon nog niet aan toe gekomen.

pfff...jullie maken er een banden topic van :P

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!! ziet er netjes uit *O*

Heb me het leplazerus gepoets op die cat......mag die ook wel glimmen ook! *D

Sommige mensen hier op MF weten hoe ik mijn motor waste......soms wel 3 of 4x in de week! :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan