Eindelijk..

Lity

MF'er
7 mei 2008
32
0
Berkhout
Eindelijk is het dan zo ver.. mag ik me morgen officieel een motorrijder noemen ;)

Ben vanmiddag bij een particulier en heb zijn Kawasaki Ninja ZX-6R uit '95 overgekocht. Morgen even de papieren bij postkantoor regelen enzo. Helemaal super dus!

Moet hem alleen nog afknijpen dus dat gaat nog wel een heel gedoe worden. Aangezien hij officieel pas vanaf 98/99 afgeknepen kan worden. Zal morgen even leuke foto maken en erbij zetten.

Hopelijk kan ik vanavond nog wat slapen *O* *O*
 
Gefeli! Afknijpen ff laten doen bij de dealert mbv een testbankje. Heb zelf ook 2 jaar probleemloos op uitdraai gereden!

Veel veilige km toegewenst!
 
Eindelijk is het dan zo ver.. mag ik me morgen officieel een motorrijder noemen ;)

Ben vanmiddag bij een particulier en heb zijn Kawasaki Ninja ZX-6R uit '95 overgekocht. Morgen even de papieren bij postkantoor regelen enzo. Helemaal super dus!

Moet hem alleen nog afknijpen dus dat gaat nog wel een heel gedoe worden. Aangezien hij officieel pas vanaf 98/99 afgeknepen kan worden. Zal morgen even leuke foto maken en erbij zetten.

Hopelijk kan ik vanavond nog wat slapen *O* *O*

95 kan ook gewoon op kenteken hoor, alle bouwjaren als het goed is, dus zou het risico niet nemen
 
Congratz :Y
Maar je bike kan gewoon 25kW op kenteken hoor, geen probleem. :)
Nog wel ff een foto plaatsen he ;)
 
Hey mensen,
Hier dan de foto...
Mag er helaas niet op rijden van me ouders :( omdat hij nog niet afgeknepen is Grrrr!
Maar morgen gaat hij naar de garage om af te knijpen, twee nieuwe bandjes, en me voorrem loopt aan ofzo? Ik heb er allemaal nog geen verstand van maar het piept enorm! En het gas gaat erggg zwaar en blijft hangen... Wordt dus nog een leuk grapje :D

Hier dan de foto :D
 
brom brom brom brom brom brom brom brom brom brom brom brom brom brom waarom noem je het een motor? het is een motorfiets.
 
Hey mensen,
Hier dan de foto...
Mag er helaas niet op rijden van me ouders :( omdat hij nog niet afgeknepen is Grrrr!
Maar morgen gaat hij naar de garage om af te knijpen, twee nieuwe bandjes, en me voorrem loopt aan ofzo? Ik heb er allemaal nog geen verstand van maar het piept enorm! En het gas gaat erggg zwaar en blijft hangen... Wordt dus nog een leuk grapje :D

Hier dan de foto :D [~[url="http://img253.imageshack.us/img253/254/m5110114an0.th.jpg"]afbeelding~][/URL]

Sorry? Je hebt je rijbewijs en bent volwassen zat. Hadden mijn ouders toch mooi niks mee te maken dacht ik zo!
 
Is misschien ook wel zo.. Aan de andere kant heb ik eigenlijk geen rijbewijs hiervoor, heb een rijbewijs voor een lichte motor... dus rij dan dus zonder rijbewijs, en onverzekerd...
Het liefst gooi ik hem ff vol en ga een stukje rijden
 
nadeel als je gepakt wordt: het is een misdrijf. Nadeel als je een ongeluk hebt: je moet alles zelf dokken.

Als je dat beide kunt ontlopen, heb je geen enkel risico.
 
Terug
Bovenaan Onderaan