Eindelijk..

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Na lang wachten heb ik eindelijk mn geld binnen (kan ik mn dealer ook zn centen geven :P , Bedankt Eric) en kan ik jullie het filmpje aanbieden...Rico achterop Max
Filmpje is wat donker...maar iig bedankt Rico...ik zal binnenkort zelf het hele filmpje capturen...
 
Kwil het HELE fillumpje

Wel mooi dat vertraagde... Zie je GOED wat er precies gebeurde

Wel mooie stoppies :}
Trouwens de salto van Rico\'s fiets is ook :}
 
Ik zei al...zal het hele gebeuren zelf capturen bij vriend van me op de zaak...prof spul...Komt volgende week...neem hier nou maar ff genoegen mee :P
 
Holy sh*t, salto mortale :} . Ik hoop dat het alleen materiële schade was?! Is trouwens wel een ontzettend cool filmpje, ondanks dat ie zo donker is.
 
eindelijk het filmpje!! Hij is hem aan het neerplanten op de harde schijf van werk (toch de laatste dag en die schijf is nog niet vol genoeg)!!
 
gefeliciteerd met je centen.

Filmpje is aan het downloaden.

[edit]Ziet er echt heftig uit[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Damn, toch een naar ongeluk. Maar wat het meeste indruk maakt is iemand die daarna roerloos op het asfalt ligt. Niet leuk :(
 
goede klapper heren! Ik heb gelachen (vooral omdat ik dus weet dat het met beide heren goed gaat en het geld ook binnen is).

Dit is wel een brute voor de M-F video band (de tegenhanger van LVX en FB en word te koop aangeboden op de M-F stand)
 
ja dat\'tie daar lag was inderdaad schrikken zet op het einde van de video ff dat niemand wat mankeert!!!

want voor hetzelfde geldt ligttie daar met een gebroken nek, rug of noem maar op


niemand gewond (alleen ego waarschijnlijk)

weer twee fietsen afgeschreven :)
 
wat zal ik deze zomer weer uitvreten ?

ik hoop dat ik het zaakje deze keer heelhoud... ik loop nu 3 op 5 ofzo (3 total loss dus)

maarja ik geniet er ook van, wel af entoe dutten op of langs de weg, trouwens stel je voor dat we die 907 (220kg) op onze bult gekregen hadden ;( of er 10 motoren op de plek stonden waar dat ding naartoe kegelde pffff dat was pas ;(
 
ik hoop dat ik het zaakje deze keer heelhoud... ik loop nu 3 op 5 ofzo (3 total loss dus)

maarja ik geniet er ook van, wel af entoe dutten op of langs de weg, trouwens stel je voor dat we die 907 (220kg) op onze bult gekregen hadden ;( of er 10 motoren op de plek stonden waar dat ding naartoe kegelde pffff dat was pas ;(


Gelukkig blijf je er nuchter onder

dat kan thummer zeer waarderen :}
RESPECT! :)
 
hmmm..
als je iemand als schuldige aan zou moeten wijzen zou ik zeggen de achterste , die lette blijkbaar niet al te best op he\'! ;(
|(
 
ik vind de reactie van rico nog wel goed
armen voor het hoofd.
heeft waarschijlijk wel de groodste klap opgevangen


en wat voor een camera hangt er naat die helm
of hoe is dat gedaan?
 
het was geen stoppie maar een \"loopie\" ;) *D

Eigenlijk wel ja ;) Of salto mortale. Zoiets heb ik ook gehad alleen nog op de brommert en toen donderstraalde ik van een berg af waarbij ik m\'n arm brak. Leuk joh, naar een half uur naar huis lopen met brommert in de hand en erop leunen met een gebroken arm. Wel raar dat je soms na een botbreuk :r neigingen hebt. Ik werd in elk geval even niet lekker, maar ging verder wel weer. Niet gekotst ofzo, maar je moet echt wel even zitten en bijkomen ;)

Maargoed, beiden van jullie hadden nix en das mooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan