Eindelijk..

Eigenlijk wel ja ;) Of salto mortale. Zoiets heb ik ook gehad alleen nog op de brommert en toen donderstraalde ik van een berg af waarbij ik m\'n arm brak. Leuk joh, naar een half uur naar huis lopen met brommert in de hand en erop leunen met een gebroken arm. Wel raar dat je soms na een botbreuk :r neigingen hebt. Ik werd in elk geval even niet lekker, maar ging verder wel weer. Niet gekotst ofzo, maar je moet echt wel even zitten en bijkomen ;)

Maargoed, beiden van jullie hadden nix en das mooi.

denk dat ik wel een zaagselverschuiving had, maar was er na een weekie wel overheen (duizelig bij snelle bewegingen)

nu ga ik ff op de superlight rijden.
 
en wat voor een camera hangt er naat die helm
of hoe is dat gedaan?

oet je effe aan redbullman vragen.
Er plakt een cilinder van ongeveer 2cm diameter op 6cm lang ofzo met klitteband en extra tape op redbullman\'s helm geplakt.
Via draadje gaat dat naar de camera die elders op/in de fiets is verstopt.
 
owjah, wat ik er wel jammerlijk aan vond, is dat echt NIEMAND weet wat doen.
Max staat erbij van wtf moet\'k doen.
Toine loopt zelfs eerst naar de motor kijken :?
Ik was net zelf een rondje aan\'t rijden maar no way dat ik ook maar een idee had gehad van wat te doen.
Toch wel jammerlijk aangezien de meesten hier toch beseffen dat er altijd iets ernstigs kan gebeuren met jezelf en je makkers.
 
\ '( getver, naar om te zien...

Toine loopt zelfs eerst naar de motor kijken

Ik ken dat, zelfs als je ZELF valt besef je niet dat je \"stervelijk\" bent. Daarvoor duurt het \"valmoment\" te kort.

Alleen maar tijd om te denken \"shit m\'n motor en sukkel die ik er ben\"...
 
let even op de atachment , zo had het ook af kunnen lopen , op die foto zit ik , 2 jaar geleden.

ongelukje met de brommer , gozer van rechts had voorrang , maar kwam zo hard aan gereden dat ik in m\'n rem moest knijpen , maar door de reactie te hard kneep , ik schoof weg met mijn voorwiel .
ik dacht niets aan de hand en ben van velserbroek naar ijmuiden gereden , maar vertrouwde het niet helemaal en ben door gereden naar het ziekenhuis , zie hier het resultaat van het hard remmen en 5km door rijden met een linkerpols uit de kom ( spaakbeen stond gelijk aan m\'n knokkels ( aan de pols is normaal)) en rechts had ik onderandere m\'n middenhandsbeen aan gruzelementen

p.s. de foto wil niet echt lukken , ik hoop dat ie het nu doet , ik krijg hem maar niet klein genoeg zonder kleur verlies.

Bijlage: max met gips.gif
 
Indrukwekkend filmpje. Nu weet ik weer waarom ik me altijd in mijn Spidi steek voordat ik ga rijden.
 
let even op de atachment , zo had het ook af kunnen lopen , op die foto zit ik , 2 jaar geleden.

ongelukje met de brommer , gozer van rechts had voorrang , maar kwam zo hard aan gereden dat ik in m\'n rem moest knijpen , maar door de reactie te hard kneep , ik schoof weg met mijn voorwiel .
ik dacht niets aan de hand en ben van velserbroek naar ijmuiden gereden , maar vertrouwde het niet helemaal en ben door gereden naar het ziekenhuis , zie hier het resultaat van het hard remmen en 5km door rijden met een linkerpols uit de kom ( spaakbeen stond gelijk aan m\'n knokkels ( aan de pols is normaal)) en rechts had ik onderandere m\'n middenhandsbeen aan gruzelementen

p.s. de foto wil niet echt lukken , ik hoop dat ie het nu doet , ik krijg hem maar niet klein genoeg zonder kleur verlies.

Haha wie heeft je kont geveegd ?
Met mijn gebroken arm ben ik pas 2 maanden later naar het ziekenhuis gegaan, toen was ie alweer genezen ;) Ik dacht alleen dat ie zwaar gekneust was, maar het was dus zwaar gekneust + gebroken.

Ach toen een tijdje met links m\'n reet geveegd. Het is even oefenen, maar oefening baart kunst :)
 
Die iemand is onzer lieve Rico...maar 10 tellen later stond ie weer op...

Heftig stoppie, vooral van Rico,10, 9, 8 ,7 ,6,5,4,3,2,1; he,s out. Ik heb ergens gelezen dat Max 3 keer per week \"in de ring\"staat maar had me daar iets anders bij voorgesteld |(
Gelukkig goed afgelopen *D
 
Op donderdag 13 december 2001 21:09 schreef JK het volgende:
Ach toen een tijdje met links m\'n reet geveegd. Het is even oefenen, maar oefening baart kunst :)

Ken het probleem. Ha d m\'n klauw ook eens gebroken. Niet echt makkelijk zo\'n klomp gips. :(
 
Op donderdag 13 december 2001 21:09 schreef JK het volgende:Haha wie heeft je kont geveegd ?

........

Ach toen een tijdje met links m\'n reet geveegd. Het is even oefenen, maar oefening baart kunst :)

Haha had ik ook, had m\'n rechterpols zwaar gekneusd. Nooit foto\'s van laten maken, dokter zei; als je er veel last van blijft houden moet je maar foto\'s laten maken, maar ben een bikkel hé :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan