Eindelijk !

Kaboem!

MF'er
7 feb 2004
102
3
Noord Brabant
Na bijna ruim 1,5 week, shit weer was het dus eindelijk zover. Het was een mooie dag vandaag dus eindelijk mijn nieuwe VFR op kunnen halen bij de dealer.

Lekker zonnetje vandaag, dus even de eerste kilometers erop gezet. Wat vinden jullie ervan is het wat, twijfelde eerst tussen de BMW R1100S en de VFR uiteindelijk is toch de VFR geworden. Reed gewoon beter en vooral soepeler.

full


Kaboem!
 
Echt een hele mooie motor! goeie keus! :9~
Dat zilver is ook echt niet verkeerd. Veel plezier ermee :]
 
Gefeliciteerd !!!!! :9

Ik vind de VFR vele malen mooier dan een willekeurige BMW. Dit is natuurlijk een persoonlijke mening, maar de Honda ziet er lekker sportief uit waarmee je ook nog lekker kunt toeren...

Vele veilige kilomters gewenst en rij voorzichtig !!

Groetjes Willi
 
Nice. Very nice. Je eerste motor, als ik het goed begrijp? Doe je leuk! Anyways, heel veel veilige :] kilometers toegewenst.
 
Yuck! Er zit een rooie vlek op je foto!

Je motor zou er haast lelijk uit zien, gelukkig ist zo'n vette bike dat dat niet snel gaat ;)
 
Na bijna ruim 1,5 week, shit weer was het dus eindelijk zover. Het was een mooie dag vandaag dus eindelijk mijn nieuwe VFR op kunnen halen bij de dealer.

Lekker zonnetje vandaag, dus even de eerste kilometers erop gezet. Wat vinden jullie ervan is het wat, twijfelde eerst tussen de BMW R1100S en de VFR uiteindelijk is toch de VFR geworden. Reed gewoon beter en vooral soepeler.

(Afbeelding)

Kaboem!

...Superfiets... ;)
 
He hoi jeroen, ik wil dezelfde motor kopen, zou je mij eens even kunnen mailen? heb wat vragen voor je... Je email adres staat niet in je profiel.

Licenced666@hotmail.com

Bedankt :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan