Eindelijk..

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Dit is de eerste post en topic na het weer in leven brengen van ut forumpje....kutzooi...wat heb ik me eige de tering verveeld...beter gebeurt dit NOOOOOIT meer....
 
Hier nog 1. Iedereen werd gek van me. Mn baas wist niet wat hem vrijdag en vandaag is overkomen. Al het werk voor komende maand al klaar :P
 
holy shit
blijkt dat we een beetje verslaafd zijn aan M-F.
mijn vrouw wist niet wat haar overkwam dit weekend :)
 
Mwoaaa, ik vond het wel leuk..
aleen ruud, ik zag vanochtend dat je't admin forum gedeelt had.. beetje simpel aan't worden ofzo? :P
 
een beetje verslaafd ?? tjezus ,helemaal van slag af geweest niet kunnen forummen :( (op wat slap gelul na gister ) van ellende maar wat F1 foto's gescand uit mijn archief
Eindelijk... Ruud en iedereen die eraan mee heeft gewerkt > bedankt. (al was het gister ook wel even leuk)
 
Hehe... eindelijk weer MF
Was wel afzien van het weekend ;(
Behalve zondag dan... Toen ik het testforum ontdekt had *D
 
Laatst bewerkt:
Hmm, de oude topics doen het idd niet. Als ik er een open worden er geen posts getoond :?

Maar de stikkies doen het nog wel!! Wha's gooin oon maaaahn???

Edit: oh nee, alleen 1e pagina van de stikkie "Nieuwe gebr..." doet het nog maar...
 
Laatst bewerkt:
Idd blij dat HET weer on-line is :}
Maar er valt helaas nog niks te lezen nee :(
En het snelle van het onzin/testforum is ook verleden tijd :(
Ik heb ook altijd wat te zeuren hè!'K lijk wel een wi........Vrouw! :P
 
Idd blij dat HET weer on-line is :}
Maar er valt helaas nog niks te lezen nee :(
En het snelle van het onzin/testforum is ook verleden tijd :(
Ik heb ook altijd wat te zeuren hè!'K lijk wel een wi........Vrouw! :P
Zet je 'Reacties per pagina:' op 999 en alles is te lezen. Anders alleen de eerste pagina.

En idd gelukkig is Lage CB haar prive zever forumpje weer uit de lucht :P
 
kan het eindelijk van m'n hart dat de eerste rijles er op zit én da'k m'n nummerplaatje al heb... nu nog m'n voorlopig rijbewijs.....

dan eindelijk :] ! ben heel erg :( geweest de laatste weken, maar als'k het nog 4 daagjes volhou ben 'k toch niet gaan rijden zonder rijbewijs !!

grtz
CPUburn
 
Terug
Bovenaan Onderaan