Eindelijk..

Is toch wel erg om te merken dat ineens allerlei mensen afkickverschijnselen krijgen door een forumpje wat tijdelijk uit de lucht is... Blij dat alles weer 'normaal' is! :}
 
Wat een kut weekend was dit zeg. Ten eerste geen mooi weer op te rijden en ten tweede geen FORUM.
Ik heb me echt dood verveeld. Heb uit verveling maar eens mee geholpen in de huishouding.

Kunnen we niet nog eens € 10,- doneren voor een backup server? Dit mag niet weer gebeuren :+ *D
 
Hehe, eindelijk weer een (bijna) normaal MF, ik ben al net zo blij als alle anderen. Goed werk Ruud :}

Mwoaaa, ik vond het wel leuk..
aleen ruud, ik zag vanochtend dat je't admin forum gedeelt had.. beetje simpel aan't worden ofzo? :P

Nog steeds goeie vrienden Pooh :? Ik zat ook mee te geinen gisteren en dat was niet respectloos bedoeld *D

Op maandag 06 mei 2002 15:22 schreef HELLdesker het volgende:Zet je 'Reacties per pagina:' op 999 en alles is te lezen. Anders alleen de eerste pagina.

En idd gelukkig is Lage CB haar prive zever forumpje weer uit de lucht :P

:^ was wel lache toch?
 
Zooooooooooo JIPPIE JEEEEEEEE *D
eindulukkkkkkkkk
zo dat moe er ff uit........
Heb nog nooit zoveel andere forums gelezuh van het weekend.......
 
:}

*F5* *F5* shit *F5* *F5* *F5* f*ck *F5* *F5*
mijn F5 is versleten, eerst door GoT , nu door MF

ach ja, nieuwe halen en verder rammen op de knoppen
ben niet voorniks dat beroep begonnen als knoppenbonker
 
Heeft dat topic van Lage CB de 100.000 views nog gehaald :?

Het zal niet veel gescheeld hebben haha...
Om iets over 2 middernacht de laatste post die ik heb gezien.
Sjonnieboy ging toen beauty-slaapje doen.
 
Tjonge, wat een ellende! Zolang zonder MF, da's een straf zeg. En ik zit hie rop de zaak in de leegloop, dus zonder MF was het dik vervelen!!! :(

De reload-button van m'n browser is zelfs versleten!!!! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan