Eindelijk!!

Sjoerd

MF'er
23 feb 2002
186
0
Heenweg
Eindelijk dan toch 't knietje aan de grond 8-)

Was gister ookal aan het oefenen geweest in de PPP maar 't wou maar niet lukken, vandaag weer flink wat rondes gemaakt daar ... en toen ... schrrrraaaaaaaaaaaaaaap !! })

Was daar weer in m'n 1tje, was heel even een R6 bij.
Waar zitten jullie toch allemaal met dit mooie weer ?? :9
 
Zo een ware kneedown-boom op m-f

Lekker gevoel he !

Zeker!
Het wou maar niet lukken, hing niet genoeg naast de motor. Gisteren ree ik achter een gozer aan, zelfde snelheid, alleen hij had wel z'n knie aan de grond en ik niet '(

Vandaag dus maar weer naar de PPP en flink naast de fiets gehangen, en 't werkt ;)
 
Feliciteerd! Ik vandaag ook voor het eerst met m'n Mille, eigenlijk onbedoeld (Niet gevallen of zo hoor, wel zoals het zou moeten dus.) en bepakt (rugzak en tanktas...) }) .
 
Ik ben het tegenwoordig aan het proberen op de terugweg naar huis, afrit 7 op A6. En ik weet zeker: binnen een week is het raak.

Mijn glimrandje is nog maar 1 mm, dus ik denk dat als ik mijn knie wat verder uitsteek en wat beter ga verzitten ik hem al raak......
 
Nou gefeli hoor (en succes merel)...

Gezien de houding die Fastnappie aan moest nemen om met een FJR te KD-en ga ik het niet meer proberen :(
 
Ik ben het tegenwoordig aan het proberen op de terugweg naar huis, afrit 7 op A6. En ik weet zeker: binnen een week is het raak.

Mijn glimrandje is nog maar 1 mm, dus ik denk dat als ik mijn knie wat verder uitsteek en wat beter ga verzitten ik hem al raak......
heel goed... :)
ik ben gister zo plat gegaan dat me kuip over de grond is gegaan...plekkie van 5 bij 5 cm op me kuip staan... :( hoezo plat...tijd voor een andere fiets.. :)
 
heel goed... :)
ik ben gister zo plat gegaan dat me kuip over de grond is gegaan...plekkie van 5 bij 5 cm op me kuip staan... :( hoezo plat...tijd voor een andere fiets.. :)

Andere fiets?? Ben benieuwd wat dan je opvolger gaat worden. Weer zo'n zware jongen???

Zelf zou ik wel een RSV willen, maar mijn vrouw wil nog wel vaak meerijden, dus kies ik voor een fiets waar dat nog enigzins mogelijk is......
 
Het scheelt ook welke lijn je volgt. Zeker op de PPP. Het lukte mij daar nooit totdat ik eens achter iemand aanreed die veel langer rechts bleef en ja hoor raak.
 
Vanmiddag nog fff geprobeerd: glimrand (rechterkant dan) is op, maar nog geen knie aan de grond. Meer verzitten dus......

Maar ik ga nu n8diensten draaien, dus probeer het fff niet meer i.v.m. dauw etc. 's morgens vroeg....
 
Terug
Bovenaan Onderaan