Eindeloze zoektocht Triumph Trophy 900 1997

aprilia_racer

Die hard MF'er
9 sep 2004
299
4
Wijchen
Beste allemaal,

Ik was heel benieuwd of iemand een goed idee had om mij verder te helpen.
Ik heb een Triumph Trophy 900 uit 1997. Ik heb deze motor een grote beurt gegeven. De motor die liep voor deze beurt ook al niet, maar ik loop nu tegen het volgende aan.

Bougies vonken alle 3 keurig wanneer deze los op de kleppendeksel liggen. Ze vonken niet meer als ze in het blok geschroefd zitten.

Nu dacht ik aan een slechte accu. De accu heb ik inmiddels vervangen. Hierdoor vonkt die soms wel en soms niet. Ik zie dit aan de toerenteller.

Wanneer de nieuwe accu helemaal is volgeladen gaat die heel even aan en daarna is het weer klaar.

Iemand een idee hoe ik de vonk beter kan krijgen of misschien iemand die gewoon een goed idee heeft?!

Bedankt alvast.

Mvg
Gert-Jan
 
bobine doormeten, bij de trident zijn dat niet zulke geweldige apparaten en zijn (niet alleen) in engeland ook imitatie verkrijgbaar.
niet zo gek als ze oem er 120 euro voor vragen...

une example : Bobine d'allumage pour Triumph Motocycles T1290046 - IMC0012
Dankjewel voor je reactie. Als ik het volgende schets denk je dan nog steeds aan de bobines.

Er zit dus een nieuwe accu in. Wanneer ik deze op laad en zorg dat die helemaal vol is dan start die gelijk en loopt de motor goed. Wanneer ik hem dan 10 minuten laat lopen en ik zet hem uit en probeer hem weer te starten dan gaat die niet meer aan.

Wanneer ik dan de accu opnieuw op de lader zet en wacht tot die vol zit dan gaat die daarna wel weer gewoon aan.

Dus echt heel vervelend
 
Terug
Bovenaan Onderaan