Eindhoven Chopper/tour rijders

Ltd-Coentje

MF'er
24 jul 2007
62
0
Hallo, Ik vroeg mijn eigen af of er toevallig nog mensen zijn in eindhoven en omstreken die op een chopper of iets dergelijks rijden.
Er is hier al een topic Eindhoven, alleen daar zijn alleen maar van die vliegmasjientjes, Das ook geinig maar daar hoef ik met mijn Kawa LTD454 niet achteraan te gaan rijden want dan uh.. :N ja dat lukt niet :N

Zijn dr toevallig mensen hierzo die een chopper hebben en het ook leuk vinden om zo nu end an savonds of in het weekend ff lekker een tourtje / terrasje te doen ? ! ?
Meld je hier dan , In het forum motors->choppers Is een topic genaamd '' jonge chopperrijders gezocht'' en dat is weer een clubje waar ik lid van ben die landelijk evenementen en toeren afgaat (ook leuk)
Maar goed, leeftijd niet van belang als je maar jong van geest bent :D (ben zelf 21 trouwens :P )


:] Groeten :] en hopelijk Tot Ziens !
 
Mijn motor :

full
 
Lekker oud topic idd OMA!

Maar dit vroeg ik me ook wel af, ik ben zelf ook geen racert en hou t lekker rustig op mijn VLX600.
Rij zelf met een maatje uit Valkenswaard (daar ben ik zelf ook opgegroeid), hij rij een kawa vulcan 1500 classic
 
Weinig chopper/bobber rijders dus in de regio? Althans op dit forum dus...
Jammer!

Zal ik dan toch uit moeten wijken naar een MC...? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan