Eindhoven-Dakar

Hmz bij mij (en vele anderen :X ) werkt hij gewoon.
Wellicht eerst ff wachten totdat hij uitgebufferd is :?

@ LVT: Aan het geluid te horen heeft hij volgens mij nog maar 2-takt over :+ . Z'n supergeavanceerde uitleescomputer functioneerd volgens mij dus niet 100%. Vraag me ook af wat die turbodrukmeter daar doet :+ ? Zal wel flink blazen denk ik 8-takt, 1000cc en dan ook nog een Turbo _O- .
 
Werkt inderdaad in Internet Explorer wel en in Mozilla niet, zelfde verhaal hier :P

8-takt _O- Ik own deze duin :+
 
Ik kan hem gewoon zien en horen in Firefox (even flash installeren) geweldig filmpie trouwens,ook een hele mooie omgeving waar ze het opgenomen hebben
 
Ik vind het wel leuk...dat er een grappige meuk-topic is waarin dit allemaal gepost kan worden, en de modjes hier nu niets van zeggen.
Kan iedereen weer wel voor elk grappig ding nu een topic openen :?

:Z
 
Ik vind het wel leuk...dat er een grappige meuk-topic is waarin dit allemaal gepost kan worden, en de modjes hier nu niets van zeggen.
Kan iedereen weer wel voor elk grappig ding nu een topic openen :?

:Z
joh stel je niet aan... :Z
 
Dan hadden velen in dit subforum hem gemist :N
Trouwens, als het je niet aanstaat druk je toch lekker op dat gele knoppie ;)
 
Dan hadden velen in dit subforum hem gemist :N
Trouwens, als het je niet aanstaat druk je toch lekker op dat gele knoppie ;)
Nee zo flauw ben ik ook niet 8-) .

Mijn opmerking was trouwens bedoelt met een 'grappige' ondertoon ;)
Serieus ben ik amper ;)
 
Is dat niet bij het militaire oeffenterein bij oirschot? daar lijkt het wel veel op!

Voor de rest:
:] :}
 
:}
Ik denk dat er wel wat minder slachtoffers zouden vallen als er alleen maar "dessert warriors" mee zouden doen aan de rally.
*O*
 
Ik vind het wel leuk...dat er een grappige meuk-topic is waarin dit allemaal gepost kan worden, en de modjes hier nu niets van zeggen.
Kan iedereen weer wel voor elk grappig ding nu een topic openen :?

:Z
Dacht ik ook al aan maarja ikzelf kijk daar ook nooit en ja dan verdwijnt hij in de vergetelheid ;) . Als de modjes het er niet mee eens zijn gooien ze hem maar op slot hoor :N .
toevallig op minibike forum tegengekomen?
O-)
daar poste ik hem dus _O-
Ok hier dus de man die alle eer toebehoord :} . Nee had er al eens over gehoord maar kwam hem toevallig weer eens tegen op dat forum dus denk ik deel hem ff met de MF-ers, eerlijk gejat dus ;) .
Is dat niet bij het militaire oeffenterein bij oirschot? daar lijkt het wel veel op!

Voor de rest:
:] :}
Lijkt me iig duidelijk een oefenterrein ;) . Als ik zelf eindelijk eens een van m'n pitbikes overhoud mot ik ook maar eens zo'n filmpje gaan maken. Misschien maar een MF minidirtbike/pitbike meeting in het leven roepen :P ?
:}
Ik denk dat er wel wat minder slachtoffers zouden vallen als er alleen maar "dessert warriors" mee zouden doen aan de rally.
*O*
Denk dat het inschrijven ook stukken goedkoper wordt want de organisatie hoeft alleen de eerste 100 meter van het allereerste pacours af te huren :+ . En ja dan gaat iedereen massaal meedoen want die maffe dingen uit het filmpje kosten ook maar 150,- :P .
 
Dacht ik ook al aan maarja ikzelf kijk daar ook nooit en ja dan verdwijnt hij in de vergetelheid ;) . Als de modjes het er niet mee eens zijn gooien ze hem maar op slot hoor :N .
Nogmaals, het was bedoeld met een grappige ondertoon/knipoog naar de modjes :)

Had het filmpje trouwens al eens gezien en vind het geweldig :}
 
Ik kan hem gewoon zien en horen in Firefox (even flash installeren) geweldig filmpie trouwens,ook een hele mooie omgeving waar ze het opgenomen hebben

Ik ken dat stuk: tis in de bossen bij Lierop opgenomen..dus had eigenlijk Lierop-Dakar moeten heten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan