Eindhoven-Dakar

TOch wel een risico factor want als je gepakt word met het rijden op een oefenterein dan ben je je motor kwijt :(
 
Héééé broertje DSM..... :W *O*
Jow matti waarom laat je nooit meer wat van je horen '( ?
TOch wel een risico factor want als je gepakt word met het rijden op een oefenterein dan ben je je motor kwijt :(
Dan pakt hij het ideaal aan toch. Heel lang crossplezier als je een beetje geluk hebt en mochten ze je pakken dan is hij 150,- kwijt en springt gewoon weer in z'n autotje (Die hij dan wel ff aan de rand van/buiten het terrein moet parkeren) en heeft veel kunnen crossen voor weinig. Ondertussen lacht hij al die mensen uit die hij cr500's van aanhangers ziet slepen, die eerst veel onderhoud behoeven en vervolgens ook in beslag worden genomen :X .

Maarja met zo'n desert warrior is de pakkans vrij klein O-) . Met die duuzend ceecee 8-takt en turbo (er zit een turbodrukmeter op het stuur) dan boekt hij ieder legervoertuig er toch wel ff uit en hij kan hem altijd in ieder bosje of achter ieder grassprietje verstoppen door de grootte ;) .
 
Weet je dat heeeeel zeker? ik herken 't absoluut niet, en heb er vanmiddag toch weer duchtig rondgecrosst.. Lijkt mij meer oefenterrein bij Oirschot idd..

Hmz...ik was er erg zeker van..fiets dr regelmatig en vriendin van me rijdt daar heel veel paard..zij zei ook gelijk lierop....maar ja..als jij nu dit weer zegt ....
 
Terug
Bovenaan Onderaan