Eindhoven dit weekend mooi weer dus.

hoe zijn jullie gereden? Ik ben zondag vanuit amsterdam naar etten leur en toen weer door naar stevensbeek gereden. Dus langs tilburg, eindhoven, helmond, deurne, venray en toen binnendoor naar stevensbeek.

Lees ik trouwens vandaag in het blad "motor" dat er zondag in venray het supermotard EK was. Balen dus.

Wel mijn ouders de motor laten zien. Ze dachten/hoopten dat ik een chopper had.
 
hoe zijn jullie gereden? Ik ben zondag vanuit amsterdam naar etten leur en toen weer door naar stevensbeek gereden. Dus langs tilburg, eindhoven, helmond, deurne, venray en toen binnendoor naar stevensbeek.

Lees ik trouwens vandaag in het blad "motor" dat er zondag in venray het supermotard EK was. Balen dus.

Wel mijn ouders de motor laten zien. Ze dachten/hoopten dat ik een chopper had.

Eindhoven (om het vliegveld), Veldhoven, ri Oostelbeers/Middelbeers, Hoogeloon, ri Hilvarenbeek, ri Tilburg (ff De Baars aangedaan). Vandaar uit ri Waalwijk/Den Bosch, daarna Empel, Gewande, Lith, Oss, Nistelrode, Vorstenbosch, Veghel en weer naar Eindhoven.

Als ik me niet vergis tussen Hoogeloon en Hilvarenbeek een prachtig stuk door de bossen gereden. Superasfalt en super bochten (vraag maar aan Fabian).
 
damn, kon uiteindelijk niet en internet alleen op werk.
Ik zie dat jullie je erg goed vermaakt hebben ...
Volgende keer wellicht wel erbij.
Gaan er eigenlijk nog mensen zondag as rijden?

cu,
 
Op dinsdag 04 juni 2002 19:53 schreef Joris het volgende:Als ik me niet vergis tussen Hoogeloon en Hilvarenbeek een prachtig stuk door de bossen gereden. Superasfalt en super bochten (vraag maar aan Fabian).

:j

EDIT EDIT ow sorry, k moet mn vingertje terugnemen.....dacht dat je een anders weggetje bedoelde! *D t stuk dat jij bedoelde was idd met zeer lekkere bochies :9~ dat ging wel hard! EDIT EDIT
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan