Eindhoven dit weekend mooi weer dus.

Op woensdag 29 mei 2002 19:21 schreef Fast Bazzz het volgende:Da's duidelijk. Bel jij dan even iedereen als je zover bent? })
Ik zal mijn raam open laten staan. Als jij dat nu ook doet, dan hoor je misschien mijn wekker afgaan :j hehehe :P

Nee, ik stel voor te verzamelen bij de TUE of voor het station, dan kunnen we elkaar ook niet mislopen. Of hebben "we" ergens anders een vaste stek :?

F.O.R.E.
Kom eens met een tijd....
 
Laatst bewerkt:
U vraagt, wij draaien!

Zullen we zeggen 13.00 uur op lokatie Station Eindhoven aan de stadszijde. [geinmodus]lekker taxi's pesten ghe ghe 8-) [geinmodus]

Dan een vraag aan jullie: weten jullie een leuke route? En yammie, niet alleen coordinaten en kruispeiling he, die tijd hebben we gehad! })

cheers
 
Eindhoven station zuigt. (We zijn toch geen posers? Oke misschien Yammie hij heeft een R1 }) Kennedylaan ligt half open. Eigenlijk is half eindhoven opgebroken.

Doe dan maar bij de Burger King op Ekkersrijt. Kunnen we meteen een vergelijkend warenonderzoek doen. Yammie en ik komen vanaf de Mac in Veghel.

Wel gewoon 13.00 uur dan maar.
 
Eindhoven station zuigt. (We zijn toch geen posers? Oke misschien Yammie hij heeft een R1 }) Kennedylaan ligt half open. Eigenlijk is half eindhoven opgebroken.

Doe dan maar bij de Burger King op Ekkersrijt. Kunnen we meteen een vergelijkend warenonderzoek doen. Yammie en ik komen vanaf de Mac in Veghel.

Wel gewoon 13.00 uur dan maar.

Joris, you're right! :} We gaan dus aanstaande ZONDAG en we verzamelen om 13.00uur bij de BK op ekkersrijt. kunnen we meteen ff happen of zoiets.

enne, dat vergelijkend warenonderzoek? Wil je echt naar safe motors :? :)
 
Joris, you're right! :} We gaan dus aanstaande ZONDAG en we verzamelen om 13.00uur bij de BK op ekkersrijt. kunnen we meteen ff happen of zoiets.

enne, dat vergelijkend warenonderzoek? Wil je echt naar safe motors :? :)

BK vs Mac: kijken wat het langste binnen te houden is ;)

Edit: Yammie, half 1 bij de Mac?
 
Laatst bewerkt:
Eindhoven station zuigt. (We zijn toch geen posers? Oke misschien Yammie hij heeft een R1 })
Als jij in je blote gat op je motor komt, dan trek jij meer aandacht dan ik })

Kennedylaan ligt half open. Eigenlijk is half eindhoven opgebroken.
Dat is idd minder en dus geen strak plan.

Doe dan maar bij de Burger King op Ekkersrijt. Kunnen we meteen een vergelijkend warenonderzoek doen. Yammie en ik komen vanaf de Mac in Veghel.
Doe mij [burp] een Big Mac menu, maar dan op zijn BK's [burp] :P

Wel gewoon 13.00 uur dan maar.
Prima tijd voor wat betreft ikke.
Dan ga ik jou (Joris) zien om 12.30 bij de MD op coördinaten Ecco 74, Lima 890 :P

Op woensdag 29 mei 2002 22:24 schreef F.O.R.E. het volgende:enne, dat vergelijkend warenonderzoek? Wil je echt naar safe motors :? :)

Wil jij nog mee? })
 
[...]
Prima tijd voor wat betreft ikke.
Dan ga ik jou (Joris) zien om 12.30 bij de MD op coördinaten Ecco 74, Lima 890 :P

[...]

Wil jij nog mee? })

Ja, ik wil nog wel mee. Of ik jullie bij kan houden dat is nog maar de vraag. :)

Alleen die coordinaten he, volgens mij kom je dan op de oirschotse hei uit..... ik weet het niet hoor ghe ghe
 
zaterdag E.l.E rally!
nix motor rijden we, gaan auto,s kijken.

ja, dat dacht ik een tijd geleden ook.

maar ik ga met vrienden ergens in het bos spelen en met zo'n stomme kano in het water liggen. :z

had met dit weer liever op de motor gezeten of ff naar auto'tjes gekeken.

gelukkig moet ik morgen voor mijn werk ff naar de jaarbeurs in utrecht kan ik toch nog ff :] (als ik niets mee hoef te nemen)
 
Als jullie op willen verzamelen bij de buger king, let er dan wel op dat de ELE-rally daar ook gedeeltelijk wordt verreden. Ik weet niet precies waar op het industrieterrein. Maar houd er rekening mee dat het erg druk kan zijn.
 
Als jullie op willen verzamelen bij de buger king, let er dan wel op dat de ELE-rally daar ook gedeeltelijk wordt verreden. Ik weet niet precies waar op het industrieterrein. Maar houd er rekening mee dat het erg druk kan zijn.

Als jullie in de omgeving van de klassementsproeven gaan rijden dan hou maar rekening met aardig wat snelheidscontroles :( :j
 
Als jullie in de omgeving van de klassementsproeven gaan rijden dan hou maar rekening met aardig wat snelheidscontroles :( :j
Bedankt iig voor de waarschuwing :}
We zullen extra ervoor zorgen dat we niet gepakt worden.
Yammie....leeft al een paar dagen zeer onzeker :(
 
ELE boekjes liggen nu bij de div verdeel punten

zaterdagmiddag zitten ze rond eurociruit en bergeijk

zaterdagavond oirschot ,best,rooij, son .

zondagdag helmond .hoeven .peel ,asten heusden..
 
Ik moet zaterdag en zondag verplicht rijden met een motor van de zaak. Ga wel ff bij de Baars kijken.
 
13.00u Burger King? I'll be there. Een maat van mij gaat ook mee, een FZR600. Misschien nog een R1, maar dat weet ik nog niet. Lekker :] met mijn nieuwe Shark!
 
Hoi...
Ben nieuw op dit Forum
Heb ook wel zin in rondje Eindhoven..... Weet niet of ik nog mee kan...... Hoor het wel...
MZZL JesteR1...
 
Terug
Bovenaan Onderaan