Eindhoven dit weekend mooi weer dus.

Fore

MF veteraan
In memoriam
27 feb 2002
23.485
0
Eindhoven (regio)
tijd voor een gezellig samenzijn met m-f om een rondje :] :] eindhoven e.o te doen, dacht ik zo.

wie heb er zin an?

Zaterdag of zondag? *D
 
Waar kan ik info vinden met betrekking tot de ligging van de klassementsproeven?

Kweenie, kweetwel dat ze in Rooi een klassementsproef hebben. Alleen welke dag weet ik weer niet.

Maar ik ga zondag waarschijnlijk wel een eindje :] Zaterdag moet ik m'n fiets weer opbouwen.
 
Op dinsdag 28 mei 2002 22:38 schreef Joris het volgende:Maar ik ga zondag waarschijnlijk wel een eindje :] Zaterdag moet ik m'n fiets weer opbouwen.
Hé Joris, zullen we dan van te voren ff afspreken bij de MacD :?
 
Hé Joris, zullen we dan van te voren ff afspreken bij de MacD :?

Goed, die in Veghel? Dan rossen we eerst ff door de MacDrive heen. Kijken of ze dat kunnen waarderen })

btw mijn fiets klinkt nu als een stofzuiger. Originele pijp zit er zeer tijdelijk weer op. Maar gelukkig hebben we de ram-air nog :}

Btw waar rijden die OBT-gasten? Die route moeten we mijden als de pest. Ga liever niet op m'n bek over de olie. :P
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:49 schreef Joris het volgende:Goed, die in Veghel? Dan rossen we eerst ff door de MacDrive heen. Kijken of ze dat kunnen waarderen })
Prima, als men een tijd af kan spreken kunnen wij hierop weer een tijd afspreken.

btw mijn fiets klinkt nu als een stofzuiger. Originele pijp zit er zeer tijdelijk weer op. Maar gelukkig hebben we de ram-air nog :}
Mijn R1 is nog helemaal origineel. Geen tijd nog gehad om het een en ander aan te passen, zoals carbonuitlaat omdat de VRO voor de deur staat.
Aangezien er een DB-eater is hiervoor had het gekund. Maar ik heb nog wel tijd zat voor een nieuwe uitlaat. Tenminste als ik mijn R1 dan nog heb.
 
Op dinsdag 28 mei 2002 22:49 schreef Joris het volgende:Btw waar rijden die OBT-gasten? Die route moeten we mijden als de pest. Ga liever niet op m'n bek over de olie. :P
Weet ik niet. Maar ik weet alleen dat Hellraiser een rookwolk achter zich laat als hij gas geeft :P
Dus dat verraad al een heleboel 8-)
 
Op dinsdag 28 mei 2002 22:49 schreef Joris het volgende:Btw waar rijden die OBT-gasten? Die route moeten we mijden als de pest. Ga liever niet op m'n bek over de olie. :P
Geen zorgen...

...we hebben in het begin al plechtig beloofd niet over klaverbladen & speeltuinen te rijden.

De toer is vanuit Barneveld, dus da's 150km verderop. (hebben wij lekker geen last van jullie :P )
 
Heb ik ut zondag nog druk...
Rondom EHV crossen en ik wilde nog naar de SuperMotard wedstrijden in Veghel...
 
Oh ja, het weer dit weekend (tot nu toe):
misc.php


Beter zaterdag als je kunt kiezen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan