EK Carole

Weet iemand het internetadres (URL) van circuit Carole????

Volgens mij heb dat geen website.
Anders zou het te vinden moeten zijn op racesport.nl lijkt mij!!!
Andere circuits staan er nl wel op.
 
Volgens mij heb dat geen website.
Anders zou het te vinden moeten zijn op racesport.nl lijkt mij!!!
Andere circuits staan er nl wel op.

Ze hebben wel een site, kweet alleen niet meer hoe ik eraan kwam...'t is trouwens wel Franstalig :( .
Maar het is niet duur om daar te rijden dat kon ik er wel uit opmaken.
 
Vertaalt naar Engels, dat kennen jullie wel toch ;)
--------------------------------------------------

· total Surface: 18 hectares
· Surface of track: 2,25 hectares
· Length of track: 2055 m (3 straight(right) lines, 9 bends)
· Width: 9 m lined with shoulders of 2 m among which 1 stabilized
· Surfaces zones of évitement: 1,5 hectares
--------------------------------------------------
A MOTOTHEQUE:
Managed in association with Motorcycle Magazine, this centre of information and documentation groups together(includes) more than 300 French and foreign reviews as well as former(ancient) and recent works on the motorcycle. She(it) is opened every day during the season and closed from November till February.
Phone: 01 49 38 04 49. It is also the official shop of the Circuit Carole, where you will find T-shirt, caps, etc. …
--------------------------------------------------
Ciruit Carole offers you the possibility of coming to turn on the track with your motorcycle (free the weekend), side-car, go-cart or moped.
--------------------------------------------------
The afternoon except weekends of competition track opened free of charge on Friday, Saturday, Sunday and holidays. Paying on Monday, Tuesday, Wednesday and on Thursday afternoon.
--------------------------------------------------
Training of 2 days of perfection in the road behaviour(canal) organized by the AFDM (Association of Forming(Training) Of The Motorcyclists), framed(supervised) by formative diplôlés by state, approved by the Prefecture and by the insurances
--------------------------------------------------
Under the aegis of the FFM, and with the partnership of Honda and Castrol, framed(supervised) by Christophe GUYOT, Nicolas DUSSAUGE and Cyril Laurent awarded a diploma federal, these trainings allow on 2 days to approach the sports behaviour(canal).
The trainee can use his own motorcycle or a motorcycle of rent (YAMAHA FAZER 600 CUP version).

Dates 2002
in February 26/27
in March 5/6 12/13 25/26
in April 17/18 22/23
in May 13/14 22/23 28/29
in June 04/05 17/18
in September 02/03 18/19
in October 8/9 15/16

Rates: 280 EURO with your motorcycle, 435 EURO with a motorcycle of rent (2 mornings)
--------------------------------------------------
CIRCUIT CAROLE - TRAININGS OF PILOTING 2001 SCHEDULES(PROGRAMS)

1st Day
8:00 am - 8:30 am Reception of the trainees administrative Checks
8:30 am - 9:00 am Presentation of the training Analyzes individual demands Record(Deposit) of safety(security)
9:00 am - 9:30 am static Work
9:30 am - 11:30 am dynamic Work ( small circuit) Study of trajectories Swayed hips Knees on the ground
11:30 am - 12:00 am Meal (it is not a meal!) 12:00 am - 2:00 pm dynamic Work ( big circuit) Braking Looks for of speed
2:00 pm the End of the first day in the Afternoon Free access in the track, without frame

2nd day
8:00 am - 9:00 am Reception, breakfast Courts theoretical on the regulations
9:00 am - 9:30 am theoretical Work Controls experiences of the day before
9:30 am - 11:30 am dynamic Work Masters accelerations Evaluation of landmarks
11:30 am - 12:00 am Meal (it is not still a meal!)
12:00 am - 1:00 pm Series of tours(towers) stopwatch ( small circuit)
1:00 pm - 1:30 pm Series of tours(towers) stopwatch ( big circuit)
1:30 pm - 2:00 pm Balance of the training Discount(Delivery) of certificates in the Afternoon Free access for the track, without frame
--------------------------------------------------

Oké, ik heb me best gedaan en kijk voor meer info op de site :P
 
Als ik het dus goed begrijp, en probeer te lezen wat er op hun site staat in het frans, dan kan je dus in het weekend gratis het circuit op, en door de weeks betaal je per uur???
 
Als ik het dus goed begrijp, en probeer te lezen wat er op hun site staat in het frans, dan kan je dus in het weekend gratis het circuit op, en door de weeks betaal je per uur???

Misschien is je engels beter :P

The afternoon except weekends of competition track opened free of charge on Friday, Saturday, Sunday and holidays. Paying on Monday, Tuesday, Wednesday and on Thursday afternoon.
--------------------------------------------------
De middagen, behalve race/wedstrijd weekenden, is het circuit gratis toegankelijk op vrijdag, zaterdag, zondag en vakanties.
Betalen op maandag-, dinsdag-, woensdag- en donderdagmiddag.
--------------------------------------------------
 
Op dinsdag 09 juli 2002 14:06 schreef LCB het volgende:--------------------------------------------------
De middagen, behalve race/wedstrijd weekenden, is het circuit gratis toegankelijk op vrijdag, zaterdag, zondag en vakanties.
Betalen op maandag-, dinsdag-, woensdag- en donderdagmiddag.
--------------------------------------------------

Dat bedoel ik

FORUM MEETING Circuit Carole Parijs??????????
 
Dat bedoel ik

FORUM MEETING Circuit Carole Parijs??????????

Je zei het alleen wat anders heh ;)

En over forum meeting Carole...

Bega maar een overleg met Paul en Etienne bv en zet het op poten.
Ik ben niet een racer ;) , dus wat de wensen daarin zijn, heb ik geen kijk op en ben er niet in thuis.

Misschien een idee om bv zo'n twee daagse training te gaan doen :?
Ik gooi maar wat op hoor.

Wat mij betreft: Open een topic, peil de meningen en kijk of er wat te regelen is voor september als er animo is.
Waarom september (op ze vroegst)...

...Juli en augustus zijn er al wat meetings en zou jammer zijn voor degenen die graag mee willen naar Carole.
Denk ook even aan het weekend 7/8 september.
Dan is er Assen/SBK.

(Kijk ook even op hun site wanneer er races zijn.)

ps...helpen wil ik wel, maar alles alleen regelen gaat hem niet worden })
Ik hoor het wel.
 
Je zei het alleen wat anders heh ;)

En over forum meeting Carole...

Bega maar een overleg met Paul en Etienne bv en zet het op poten.
Ik ben niet een racer ;) , dus wat de wensen daarin zijn, heb ik geen kijk op en ben er niet in thuis.

Misschien een idee om bv zo'n twee daagse training te gaan doen :?
Ik gooi maar wat op hoor.

Wat mij betreft: Open een topic, peil de meningen en kijk of er wat te regelen is voor september als er animo is.
Waarom september (op ze vroegst)...

...Juli en augustus zijn er al wat meetings en zou jammer zijn voor degenen die graag mee willen naar Carole.
Denk ook even aan het weekend 7/8 september.
Dan is er Assen/SBK.

(Kijk ook even op hun site wanneer er races zijn.)

ps...helpen wil ik wel, maar alles alleen regelen gaat hem niet worden })
Ik hoor het wel.

Riep het hier eigenlijk om eens wat reactie's te peilen, maar het is waarschijnlijk de verkeerde plek.
Als jij zegt augustus niet, dan wordt het voor mij natuurlijk geen september, dus dan zou het alweer oktober worden, maar dan kan ik ook niet lijkt mij zo, dus ik hou het in gedachten dan maar tot het voorjaar, klinkt ver weg, valt best mee.

Ik vergeet het niet, denk ik, want liep al langer met het plan.

see ya
 
Riep het hier eigenlijk om eens wat reactie's te peilen, maar het is waarschijnlijk de verkeerde plek.
Als jij zegt augustus niet, dan wordt het voor mij natuurlijk geen september, dus dan zou het alweer oktober worden, maar dan kan ik ook niet lijkt mij zo, dus ik hou het in gedachten dan maar tot het voorjaar, klinkt ver weg, valt best mee.

Ik vergeet het niet, denk ik, want liep al langer met het plan.

see ya

Effe niet bij nagedacht ghehe, dat het gedaan is met de rust die periode ;)

Van het voorjaar naar Carole is leuk vooruitzicht in de wintermaanden haha.

We merken het wel, de hoe en wattes.
 
Op vrijdagavond(iedere week :) ) is er een enorme stroom van motorrijders naar het circuit van Carole....enkele duizenden!!!!!!.
Trouwens leuk baantje dat Carole..... :]
 
Riep het hier eigenlijk om eens wat reactie's te peilen, maar het is waarschijnlijk de verkeerde plek.
Als jij zegt augustus niet, dan wordt het voor mij natuurlijk geen september, dus dan zou het alweer oktober worden, maar dan kan ik ook niet lijkt mij zo, dus ik hou het in gedachten dan maar tot het voorjaar, klinkt ver weg, valt best mee.

Ik vergeet het niet, denk ik, want liep al langer met het plan.

see ya
Ik wil er wel een keertje heen rijden Gizzmo i.p.v ppp rijden op vrijdagavond...zaterdagavond/middagweer naar huis rijden..snappie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan