EKO Leren pakken

Duc VTR

Rookie
5 sep 2003
10
0
Belgie
Hallo,
ik ben nieuw op dit forum en heb onmiddellijk een vraagje

ik zou graag een nieuw lederen pak kopen en ben eens aan't rondkijken geweest

zo ben ik terecht gekomen bij EKO (groothandel die rechstreeks aan particulieren verkoopt)(winkel in kontich, belgie)

hebben jullie hier al ervaringen mee?
ik weet dat een racecombi maar +-400 kost terwijl je bij een racemerk al gauw 1200euro neertelt, als dit idd alleen voor de naam is hoeft het voor mij niet, als de kwaliteit ook idd veel sterker is wil ik erover nadenken (veiligheid vind ik belangrijk!!!)

enige ervaring die ik weet is men vader die met zen royal star (chopper) onderuit is gegaan en een lederen broek aanhad van EKO, verder geschoven op zen been tegen +-50-70 km/h en enige letsel waren kleine schaven op zen been en de broek vertoonde slechts 2 kleine lijntjes, bijna niet zichtbaar, ook geen lederdefect of niets....


nu stelt een race combi strengere eisen als een broek en daar weet ik dus de kwaliteit niet....

daarom


heeft er iemand van jullie al ervaring mee???

thanks


ik rij met een VTR met de voorkant van een 916,
ben zelf een hele grote fan van de 916, maar had de centjes niet voor deze exoot, en was grote fan van de degelijke VTR, gelukkig kwam ik op de 2de hands markt deze combinatie tegen, uniek ;)

vtr_3.JPG
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat iemand 'image' even moet veranderen in 'img'

wel een mooie moto(r) trouwens...
 
bedankt voor de leuke reacties
de echte die hard ducatie rijders zullen het maar niets vinden en afstempelen als een wannebee....maar tja...

ik kon geen echte 916 kopen omwille van te duur, en ik vond ook niet echt dat die het waard was omwille van de betrouwbaarheid

maar kwa looks is er gewoon geen mooiere moto in mijn ogen,
en om dat dan te combineren met de kwaliteit van een Honda VTR, mmmmm
zalig


ik kon men ogen niet geloven toen ik deze zag staan bij men dealer
(ik reed toen nog met een Yam GTS, en was op zoek naar een leuke VTR)

ik heb em dan ook direct gekocht, de kuip zou ergens van Frankrijk komen maar meer weet ik er ook niet van, wel dat ik er nog nooit zo een gezien heb/had
 
Wat betreft de pakken, is net als met helmen. Ik geloof niet dat er nog onveilige motorpakken worden verkocht. Waarschijnlijk zijn voor de wat goedkopere combis goedkopere, minder dikke materialen gebruikt. Ook zullen dingen zoals de naden anders gestikt zijn o.i.d. En idd betaal je voor een merk ook meer.

Heeft dat bedrijf, EKO, toevallig ook een website, kben namelijk zelf ook nog op zoek naar een combi. :)

Wat betreft die VTR :9~ :9~ :9~ :9~

Laat ze dan maar zeggen dat je een wannebee bent, je hebt iets aparts voor een goede prijs :)
 
nope
ze hebben nog geen website, maar de gegevens zijn dit:
het is een bedrijf dat de middle man er tussen haalt en daardoor goedkoper is
(volgens hen)


EKO MOTORWEAR BVBA
Singel 4B
2550 Kontich
info@eko-motorwear.com

03 457 11 28


soms zijn dingen zo goedkoop dat je echt begint te twijfelen,
en zoals gezegd indien iemand me een slechte ervaring ofzo kon geven dan koop ik evengraag een beter combi, maar als niemand echt ervaring heeft wordt het een gok, want voor mij hoeven al die merknamen niet echt

ik wil kwaliteit
:)
 
1- Welkom op M-F

bedankt voor de leuke reacties
de echte die hard ducatie rijders zullen het maar niets vinden en afstempelen als een wannebee....maar tja...

ik kon geen echte 916 kopen omwille van te duur, en ik vond ook niet echt dat die het waard was omwille van de betrouwbaarheid

maar kwa looks is er gewoon geen mooiere moto in mijn ogen,
en om dat dan te combineren met de kwaliteit van een Honda VTR, mmmmm
zalig


ik kon men ogen niet geloven toen ik deze zag staan bij men dealer
(ik reed toen nog met een Yam GTS, en was op zoek naar een leuke VTR)

ik heb em dan ook direct gekocht, de kuip zou ergens van Frankrijk komen maar meer weet ik er ook niet van, wel dat ik er nog nooit zo een gezien heb/had


:X :X :X :X :X Ik ga t niet zeggen...ik ga het niet zeggen....

:+


Tis dat t een VTR is... ;)

Maare...over da pak... ben :^ er worden geen slechte pakken meer gemaakt, pasvorm. kleurechtheid, waterbestendigheid zijn de verschillen (en de naam he... Pak van Ducati is 40% duurder dan zelfde pak zonder labeltje... :? )












Ik heb het niet gezegd
:P
 
leather1web.jpg


Leuke combi voor 389 pleuro's

Geloof niet dat ze postorderen, maar mischien kunnen we een vriendelijke belg vinden die in Antwerpen woont en er ons een op wil sturen :)
 
megalol

en ik maar heel de tijd websites zoeken op EKO
tot ik daarnet idd zag dat het eigenlijk Eko-motorwear is geworden
lol

en idd, dan had ik die website gemist...ga er nu zelf eens op neuzen
zoals gezegd, ik ben er in jaren niet meer geweest

postorderen is misschien moeilijk
maar ik woon heel dicht tegen antwerpen en wil gerust wel es met een paar jongens afspreken nadat ik de pakken heb opgehaald....

maar ik denk dat je dat beter gaat passen niet?




ik weet niet of ie het nu nog doet, denk het wel trouwens, maar die broek voor de chopper was vroeger ook voor mij bestemd en aangezien ik 2m ben heeft ie toen de pijpen gratis een heel stuk langer gemaakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan