Electrisch drama KLR

DaBuzzzzz

MF'er
22 mei 2004
248
0
Lisse
Hey groep, heb net mn KLR 600 weer in elkaar, alles vernieuwd in het blok en hij loopt heerlijk.....MAARRRR

Temp meter doet het niet, toerenteller doet het niet, knipper lichten knipperen niet maar branden constant.
Als ik mn grootlicht aan doe, doet alles het weer enigzins normaal....

Ik heb alle conecties nagelopen....gerommeld aan de bekabeling terwijl de motor liep....niks... '(

Ideeen welkom
 
Hmmzzz, zou ook zomaar kunnen natuurlijk, maar dan had ik dat eigenlijk tegen moeten komen met het aan de draden rommelen....Heb ook de aarde vanaf de accu even ergens anders aan vastgeknoopt om te testen... bah frustrend na zoveel werk


blijf meedenken aub!!! bedankt voor de reacties zover :)
 
meten is weten.
het is uitstekend meetbaar. op een lamp moet op het ene pootje 12V of iets meer staan, op het andere pootje moet ong 0 volt staan. wel meten vanaf de min pool van de accu
 
Update: :) :)

Ben aan het meten gegaan en kwam hier en daar een voltje of 10 tekort. Alle connectoren los gehad en schoongemaakt. Eén draad maakte lichte kortsluiting, althans zo leek het en de kabel van de accu naar de hoofdzekering (en dat was de echte oorzaak) was zwaar gecorodeerd. Schoongemaakt, aangesloten en Voila!!!

De situatie was kennelijk al een tijdje slecht aangezien de accu ook weer heel snel (veel sneller dan ik gewend was) op kracht was, na een 3 kwartier tuffen kon ik alweer electrisch starten...

BLIJ!!!!

Een bedankt voor de suggesties!!! :) :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan