Electrisch rijden echt schoon? Wat te doen met oude accus

halo hybride ga eens met je zero naar de ardennen met duo eens kijken wanneer je dan nog terug naar huis kunt en dan het uitzicht dat is toch niet erg mooi in vergelijking met kawa 900rs of vergis ik mij.
 
Schop je voor deze vraag dit topic na 4 jaar weer omhoog :')

En ja dan kan hoor, alleen moet je plannen vakantie en toerritjes. Dat hoort erbij en wordt steeds makkelijker.
Daar kun je wat van vinden of niet maar dat is persoonlijk.
Het is meer denken in oplossingen ipv in problemen. En een motorkeuze is persoonlijk.

Daarnaast kan het maar zo zijn dat je met je 900rs over een paar jaar er niet meer mag rijden en de EV motor wel ;) (zou mij niets verbazen)
Dat zou toch ook niet erg mooi zijn zeker. :+

Gezien je laatste postings heb je niets met EV dat kan, maar dat betekend niet dat anderen er ook niets mee hebben.
En over de nadelen en voordelen hebben we echt wel nagedacht. (Zoals de eenmaal in de 10 jaar dat ik persoonlijk in de Ardennen kom)

Ik heb als oud Z1 rijder ook weer een stuk minder op met de RS, maar wanneer jij dat wel hebt moet je hem gewoon rijden even goede vrienden. :t
 
Laatst bewerkt:
heb in het verleden ook een 900z1 b gehad de rs benadert de oerversie toch .ik vind het uitzicht van ev toch niet geslaagd heb ook bij rf-biketech ook een 4x4 uitlaat besteld en als we over 10of15 jaar niet met benzine mogen rijden dan zijn ik en vrouwtje 80 plus dan zal het goed er wel vanaf zijn zeker. en dan mag de jeugd met ev rijden .dan praktisch wanneer we in zomer naar biker ranch gaan iets eten dan staan er zeker zo een 100 of meer motors hoe ga je die allemaal opgeladen krijgen het is er echt een komen en gaan???
 
Nu rolt zo’n uitbater met plezier een verlengsnoer uit als ik met 10 vrienden kom lunchen. Als er in de toekomst meer EV’s komen zal de uitbater laadpalen gaan exploiteren en daar ook geld aan gaan verdienen. Dan is het de keus aan de bezoeker: laden of niet. Tegen die tijd is de range hoger en zijn er nog meer (snel) laders. Maar inderdaad niet jouw probleem 😉
 
heb in het verleden ook een 900z1 b gehad de rs benadert de oerversie toch .ik vind het uitzicht van ev toch niet geslaagd heb ook bij rf-biketech ook een 4x4 uitlaat besteld en als we over 10of15 jaar niet met benzine mogen rijden dan zijn ik en vrouwtje 80 plus dan zal het goed er wel vanaf zijn zeker. en dan mag de jeugd met ev rijden .dan praktisch wanneer we in zomer naar biker ranch gaan iets eten dan staan er zeker zo een 100 of meer motors hoe ga je die allemaal opgeladen krijgen het is er echt een komen en gaan???

Zo je maakt er wel werk van, de 4x4 van 3200 eur , maakt hem wel af :t
Ziet er prachtig uit hoor, maar het is niet het origineel. (ik snap je keuze wel hoor)

Ik zie net als @EsBeKa het probleem niet zo hoor met de EV, maar wanneer je het niet ziet zitten moet je het niet doen. Het is altijd een persoonlijke keuze
 
als ik nu niets meer bestel is het binnenkort verboden. is ook tuv gekeurd en moet pas betalen als ze er zijn .en ze lijken wel heeeel hard op origineel
 
Ach ... het zoveelste* topic hierover ... kunnen de mods anders eens bekijken welke van deze topics samengevoegd kunnen worden?




Maar ... om het kort en bondig te houden:

Is electrisch rijden echt wel zo schoon?
Ja, in zekere zin wel.
In welke zin niet? Het is NIET klimaatneutraal.
In welke zin wel? Het is in totaliteit een stuk beter dan op benzine/diesel rijden, zelfs als de elektroontjes afkomstig zijn van gas- en kolencentrale's.






* edit: oeps ... sorry, niet gezien dat dit topuc 4 jaar geleden gestart werd :$

Edit 2: en nog eens oeps, ik had in dit topic al gereageerd blijkbaar |(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan