Electrisch schema FLHR Road King gezocht

S.i.d.

Die hard MF'er
23 sep 2003
413
0
Wie kan mij helpen aan een electrisch schema voor een Road King uit 1996. Heb de koplamp al los liggen, maar wordt je niet vrolijk van al die draadjes :)

Alvast bedankt!
 
Hier kun je het in ieder geval kopen, plus nog heeeeel veeeeeel andere HD spullen (ook New Old Style motor-blokken!!)
 
Hier kun je het in ieder geval kopen, plus nog heeeeel veeeeeel andere HD spullen (ook New Old Style motor-blokken!!)

Staat inderdaad heel veel op, maar zal wel aan mij liggen :? maar enige wat ik vind is dit boek, waarbij ik dan ook nog niet weet of hier wel het electrische schema in staat. Zag namelijk ook (oudere) boeken met alleen maar electrische schema's
full


en mijn harley is van 1996
 
Wie kan mij helpen aan een electrisch schema voor een Road King uit 1996. Heb de koplamp al los liggen, maar wordt je niet vrolijk van al die draadjes :)

Alvast bedankt!
In elke originele werkplaatsmanual staan achterin de schema's.
 
In elke originele werkplaatsmanual staan achterin de schema's.

...en is zo'n beetje de beste aankoop die je kunt doen...! Ik zou 'em zeker kopen (van het juiste jaar dan!).
Als je JW Boon belt heb je hem overmorgen in de bus denk ik. Heb regelmatig prut voor mijn motor bij ze gekocht en dat werd snel en goedkoop verscheept gewoon envelop met postzegel, niks geen dure koerier...
 
Laatst bewerkt:
Heb regelmatig prut voor mijn motor bij ze gekocht en dat werd snel en goedkoop verscheept gewoon envelop met postzegel, niks geen dure koerier...

Nou... zo gewoon is dat niet hoor: verschepen :o vanuit Ruinen naar Eindhoven


knukkel jongen, je verraadt jezelf==> zit je weer de hele dag in de baas z'n tijd op ebay.com?
 
Nou... zo gewoon is dat niet hoor: verschepen :o vanuit Ruinen naar Eindhoven


knukkel jongen, je verraadt jezelf==> zit je weer de hele dag in de baas z'n tijd op ebay.com?
laat het mij in het vervolg weten dan, ik woon bij JW om de hoek ;)
 
"JW" kan em niet leveren, tenzij ie het boek gewoon besteld bij de leverancier. Iemand enig idee wat dat gaat kosten?
 
ik ben naar het zelfde opzoek maar dan voor een intruder 750
weet iemand toevallig waar ik die kan vinden want al me electrakabels zijn verrot.
alvast bedankt
jean paul
 
Hé SID (of Frank?) Saks had je toch een manual aangeboden, koop je die toch?


Saks blijkt me dus geen manual aan te bieden, maar alleen een goede tip te geven dat ik misschien maar eens een service manual moet aanschaffen |( :X

Dus alsnog: Wie heeft er een elektrisch schema voor me, of anders een service manual te koop?
 
Terug
Bovenaan Onderaan