electro bike komt naar je toe deze zomer..

Radish

MF veteraan
18 jul 2003
1.009
2
Bloemendaal
johammer-electric-motorcycle-11.jpg


Ach, ik moest aan Veronica denken toen ik deze dame op deze aparte electro bike zag.

Meer info
 
Normaal ben ik wel van de futuristische designs maar deze is wel heel erg raar. :9
 
als ie nou geel zou zijn kon je hem ook nog aan de man brengen als banaan! neej mij ook te futuristisch!
 
ik wil dat best eens proberen (try everything once...) ben best nieuwsgierig, maar...

200+ Euro voor een tour ???
retail price 23000 Euro ??

ach, die Tesla's zijn ook duur, zal wel dat soort publiek zijn... (wat een joekels trouwens)
nog ff wachten tot ik in de doelgroep val.

en, zeker voor dat gel wil ik dan toch minimaal de optie om "noise" en "vibrations" aan te zetten...
 
'snail' is dan ook de bijnaam geworden.

Maare, neu dit gaat het hem niet worden. Nee echt niet, nooit niet.
 
(wat een joekels trouwens)
nog ff wachten tot ik in de doelgroep val.

en, zeker voor dat gel wil ik dan toch minimaal de optie om "noise" en "vibrations" aan te zetten...


Rrrrrrrrr

Ik kan die joekels trouwens net niet zien, zit een arm voor, maar gelukkig ben ik visueel ingesteld!
 
Laatst bewerkt:
Ach, de 'snail' is elk geval een stuk vriendelijker dan deze (uit Terminator 3)... Over integratie van man & machine gesproken...

18ml8hqjer18ujpg.jpg
00008458-0.jpg
 
Lol dat moest ik ook gelijk aan denken. Schattige Gary..... maar wat een lelijke motor vind de Zero's wel ok die lijken tenminste nog op een motor maar dit is gewoon raar. Maar goede ontwikkeling ze zijn in de langrun goedkoper dan een normale motor. Alleen de eerste keer betalen is een groot issues van deze machines.
 
Als ie gratis is, wil ik best een jaar testpiloot worden voor dat ding. Maar ervoor betalen, en dan ook nog zo waanzinnig veel?? Ik dacht het niet
 
Terug
Bovenaan Onderaan