electronica problemen?

onderkruipsel

MF veteraan
1 feb 2005
9.680
0
Nijkerk
help!!
ik heb een yamaha r6 uit 2000 met 37000 op de teller en hij doet het niet goed meer... oke ik kom net iets verder dan dat...

In zn neutraal blijft ie niet draaien als ie warm is, hij stonk een tijdje terug heel soms en je hoort hem zachtjes rikketikken als ie warmer wordt. De heren van de garage hebben de luchtfilter weggehaald, bleek de linker carborateur vol te zitten met olie. Deze is dus schoongemaakt en dergelijke, maar er is geen oorzaak te vinden. Dus ik kon hem donderdag ophalen, maar begon het weer dan moest ik gelijk terug komen en dan zouden ze dieper zoeken... dus ik kon weer rijden na 5 km weer zelfde problemen... ik eerst nog ff getanked was bijna op en ik weer terug. verhaal verteld en toch de bougie maar ook vervangen, dus ik weer na 3 km weer zelfde geintje, ik weer terug. ja misschien toch de tank ontluchting, dus ik met open tankrijden, na 1 km weer zelfde geintje dus nu heb ik hem maar achtergelaten.

Nou hoor ik natuurlijk de oorzaak wel als ie weer gemaakt is, maar aangezien ik 6 mei ook naar de MM wil op mn eige 2 motor, ben ik toch wel heel erg nieuwsgierig naar de oorzaak van het probleem, dus wie heeft een idee??

thnx!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan