Elefantengangers hier?

Ik zou graag willen Bert, heel graag zelfs.
Maarrrrr.... Ik loop al vanaf september met m'n rechtervoet te kloten. Jicht en een hele dikke ontsteking daardoor.
Gaat 'm dus weer niet worden voor me dit jaar. -O-
 
Ik moet in de winter gewoon werken, kan en wil nog geen hele week missen, dus ik doe t een maand later wat minder heftig op t AET met alleen de vrijdag vrij nemen
 
Hey maat! T is niet dood, jemig!

Met of zonder Grijze Duif ?

Dacht dat jij tegenwoordig ergens in t zuid Franse je bivak had opgezet?
 
Hey maat! T is niet dood, jemig!

Met of zonder Grijze Duif ?

Dacht dat jij tegenwoordig ergens in t zuid Franse je bivak had opgezet?
Zit inderdaad in Frankrijk maar in het midden, de Bourgogne ergens tussen Dijon en Auxerre. Heb afgesproken met Willy. Van de grijze duif heb ik al ff niets meer gehoord. Maar die zie ik nog binnen 2 weken denkelijk, zal eens vragen.
Jij komt ook? Dan zien we elkaar ook nog eens, das al even geleden.
 
Haha, vermoedde t ook al, vandaar mjn vraag over t Franse.
Maarre ! Ronald, je bent dus op AET erbij?

Enne, vwb de Bougogne, dan zit je niet ver van vrienden van me. Ben ik zowieso 1 a 2 x per jaar, bij Jogny.
Is je tel.nr. Nor t zelfde, anders pm me ff! Dan bel ik je zodra ik in de buurt ben.
 
Goed te horen dat jullie weer veilig thuis, schoongespoeld thuis zijn! :t

Hier de laatste prep-week voor AET. Nog wel wat werk te gaan, w.o. de waterpomp
 
Ondanks (te) weinig sneeuw was het Elefanten 2020 weer een feestje. Mooi relaxte heen en terugreis met beide keer een tussenstop bij Boeles Place in het Westerwald. Prettig reis en verblijf gezelschap dus weer veel gelachen. Veel regen gehad maar op het treffen had het de dinsdag avond voor aankomst genoeg gesneeuwd om hulp nodig te hebben om mijn, en andere spannen op het terrein te duwen. De laatste km's voor het treffen terrein was het slalommen tussen omgevallen solo's. Woensdagmiddag en avond nog wat sneeuw erbij, dus geen klagen
Donderdagavond sloeg het weer om en viel de dooi in. Vrijdagochtend dus weer met een beetje hulp naar de verharde weg gebaggerd.
Op een kleinigheidje na geen pech gehad en zondag weer terug op DBZ.

2021 weer...? Nee, maar dat ik nog eens ga is zeker. Hoop dan op lagere temperaturen en meer sneeuw. Zoals in 2006 waarin ik voor de eerste keer ging.
 
Ooit wil ik die kant ook nog wel eens op, maar voorlopig zie ik me nog niet zo lang vrij nemen in deze periode.
Volgende week daarom maar gewoon weer naar t AET
 
Ooit wil ik die kant ook nog wel eens op, maar voorlopig zie ik me nog niet zo lang vrij nemen in deze periode.
Volgende week daarom maar gewoon weer naar t AET

Heb het Altes 2020 ook nog even overwogen, maar dan weer een ander feestje op de agenda.
Veel plezier daar!
 
Dit wordt mijn 11e jaar op rij naar t AET.
In 2010 was mijn eerste en toen ook gelijk de koudste en met meeste sneeuw en t enige jaar dat ik zonder zijspan ben gegaan.
Screenshot_20200205-212727.png
 
2021 weer...? Nee, maar dat ik nog eens ga is zeker. Hoop dan op lagere temperaturen en meer sneeuw. Zoals in 2006 waarin ik voor de eerste keer ging.

2006 was geloof ik de koudste in 30jaar. Waren Miel en ik er ook.
Wel na veel pech en spannende momenten; zijspanwiel kapotin de Vlake tunnel, ingesneeuwd bij Frankfurt, zijspanband op witte canvas (toesporing) bij Wurzburg, glij-partij de wegaf vlakbij treffen... En op de terugweg een lege tank...

Als je nog eens plannen hebt, laat maar weten.
Op mijn lijstje staat ook al jaren Primustreff en noordkaap. Anders wel Rally des Colle Blanche, Franse Alpen.
 
Ik zou graag willen Bert, heel graag zelfs.
Maarrrrr.... Ik loop al vanaf september met m'n rechtervoet te kloten. Jicht en een hele dikke ontsteking daardoor.
Gaat 'm dus weer niet worden voor me dit jaar. -O-

Hey Bosso, ik kan er over mee praten. Maar sinds ik Allopurinol slik heb ik geen jicht aanvallen meer gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan