Elefantentreffen 2008

Ik ga waarschijnlijk wel weer naar het altes elefanten treffen, gaan er nog meer?
 
Natuurlijk is Zeeland ook weer aanwezig in de Eiffel............passau helaas niet.

full
 
Ik heb wel plannen om naar het echte Elefantentreffen te gaan...... Ben op zoek naar mede gekken om daar in de sneeuw (hopelijk) een hoop lol te maken.
 
Ik ga naar het elefantentreffen in/bij passau, maar wel op een bakbromfiets.(wegens nog niet hebben van een rijbewijs en motor met zijspan.) ik ga tot nu toe alleen rijden want er is a: niemand zo gek om met zijn brommer mee te rijden B: niemand zo gek op met zijn motor met 60 met mij mee te rijden. de bak is wel zodanig dat rijden erop confertabel is. ik zal er ook in slapen, mijn spullen zijn goed genoeg. ik zal er we een weekje ofzo over doen om daar te komen, helemaal binnendoor en maximaal 75km/u

frame: Gazelle apollo
Motor:124cc honda 4takt immitatie
carb: 24mm mikuni
filter:volvo66
voorwielen, remmen en naven:fiat pinda
achterwiel:alu gietwiel met schijfrem(geloof cb7nogwat)
achterbrug:zelfbouw
bak:zelfbouw

dus. ik zie jullie daar wel.
(binnenkort even wat foto's)
 
Ik ga naar het elefantentreffen in/bij passau, maar wel op een bakbromfiets.(wegens nog niet hebben van een rijbewijs en motor met zijspan.) ik ga tot nu toe alleen rijden want er is a: niemand zo gek om met zijn brommer mee te rijden B: niemand zo gek op met zijn motor met 60 met mij mee te rijden. de bak is wel zodanig dat rijden erop confertabel is. ik zal er ook in slapen, mijn spullen zijn goed genoeg. ik zal er we een weekje ofzo over doen om daar te komen, helemaal binnendoor en maximaal 75km/u

frame: Gazelle apollo
Motor:124cc honda 4takt immitatie
carb: 24mm mikuni
filter:volvo66
voorwielen, remmen en naven:fiat pinda
achterwiel:alu gietwiel met schijfrem(geloof cb7nogwat)
achterbrug:zelfbouw
bak:zelfbouw

dus. ik zie jullie daar wel.
(binnenkort even wat foto's)

Ik ben onder de indruk. Veel succes.
 
even een sfeerplaatje!

full


dit was in 2006 met -20 graden, het weer was gewoon super want overdag gewoon plenty zon en 1,5m sneeuw.

2007 naar altes geweest, ook een geslaagd feestje maar het weer was minder.

2008 wordt het Noorwegen dus ik laat het Elefanten even links liggen
 
Ik heb wel plannen om naar het echte Elefantentreffen te gaan...... Ben op zoek naar mede gekken om daar in de sneeuw (hopelijk) een hoop lol te maken.


HE GJ,
ben je al begonnen met het breien van extra warme sokken en onderbroek??

Wegens een serieus gebrek aan ausdauer (en derde wiel) ga ik je/jullie niet vergezellen.
Wil misschien wel een keertje oefenen op het Altes Elefantentreffen 22/24 febr a.s. am Nurbergring. Startseite

grrrr
MB
 
Hallo cadcatz, bij deze informeer ik zeer voorzichtig en uiteraard geheel vrijblijvend :X naar de exacte datum en plaats van het altes elefantentreffen, ik las verderop dat er een site is van het echte Elefantentreffen, de 22 en 23 febr,. en ik begreep dat er nog meer mf-ers naar het altes gaan. Brrr. Wegens financiele meevaller misschien dus een keer op wintersport. Toch.
Liefst niet op korte termijn, hoop ik , want de fj is nog lang niet af en dan mag ik op de kawa. -O-
mvg Oliefilter
 
HE GJ,
ben je al begonnen met het breien van extra warme sokken en onderbroek??

Wegens een serieus gebrek aan ausdauer (en derde wiel) ga ik je/jullie niet vergezellen.
Wil misschien wel een keertje oefenen op het Altes Elefantentreffen 22/24 febr a.s. am Nurbergring. Startseite

grrrr
MB

He die M,
k Heb nog gene tijd gehad om sokken en onderbroek te breien, en mn schoonmoe weigert omdat ik van die grote voeten heb... Voor de kids wil ze er nog wel voor gaan zitten, maar mijn maatje 46 weigert ze. Verder heb ik ook teveel aan mn hoofd om goed voorbereid te gaan. Misschien moet ik ook eerst maar eens oefenen op de Ring..... Maak de plannen maar!
 
He die M,
k Heb nog gene tijd gehad om sokken en onderbroek te breien, en mn schoonmoe weigert omdat ik van die grote voeten heb... Voor de kids wil ze er nog wel voor gaan zitten, maar mijn maatje 46 weigert ze. Verder heb ik ook teveel aan mn hoofd om goed voorbereid te gaan. Misschien moet ik ook eerst maar eens oefenen op de Ring..... Maak de plannen maar!

Plan A is simpel: zijspan volladen met brandhout, voer en alcoholica (gewoon drinken bevriest natuurlijk :Y ). Oh ja natuurlijk tentje en heel veel slaapzakken niet vergeten.

Plan B is wat minder simpel maar wel heel comfortabel: Chateau 314 Grandprix aan de trekhaak achter de guzzi (wel spiegelverbreders gebruiken). Kacheltje, bedjes, koelkast, alles aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan