Elefantentreffen 2014 - Loh (Solla/Thurmansbang) -

BolletjeBas

MF veteraan
18 jun 2010
11.175
10
Bolletje
Wie gaan er?
Dus niet die nichtenbedoeling bij de ring, maar de echte :+

So far:

Bolletjebas: KLE 500 ( solo )

Bart beekhuizen: Eigenbouw bakbrommer

Ozze Jan: BMW R1150RT met EML span

Sammie?
 
Laatst bewerkt:
:Y
Zijn nog ouderwetse foto's uit zo'n camera met rolletje die ik later op een supergoedkoop 3 in 1 printerding gescant heb.
Vandaar.
 
Het lijkt me apeleuk maar de 3daagse(?) heenreis en overnachting zie'k dan wel een beetje tegenop..
 
Haha.. hou jij ook van cola, maar dan zonder prik en zonder colasmaak? :P

De reis en overnachtingen zijn juist leuk!
 
Wel, in deze tijd van 't jaar ben't de meeste campings lukket..
en gezien het duitsche verkeer/infrastructuur is 3 dagen niet gek berekend..
 
Campings?

Nooit van wildkamperen gehoord?

Die 3 dagen is goed berekend hoor, wij vertrekken woensdagmiddag/donderdagochtend.
 
wildkamperen in Duitsland.. mweuh.. kweenie..

Is er op de helft niet een motorclubhuis waar je kan pitten?
 
Laatst bewerkt:
Genoeg hostels ook in die omgeving hoor :)

Voor ons niet nodig, wij hebben een grote tent met klapkachel.
 
3 dagen??
Welnee, gewoon in 1 keer naar toe gereden (met 350 kilo motor in de sneeuw en ijzel toch nog dik 190 km/u gereden) en met 2 uitgevallen cilinders in 13 uur tijd in 1 keer terug gereden.
Dit jaar kan ik niet, ik zit dan in China.
 
3 dagen??
Welnee, gewoon in 1 keer naar toe gereden (met 350 kilo motor in de sneeuw en ijzel toch nog dik 190 km/u gereden) en met 2 uitgevallen cilinders in 13 uur tijd in 1 keer terug gereden.
Dit jaar kan ik niet, ik zit dan in China.

Stoer om te kunnen zeggen :Y , maar ik geniet toch liever wat meer van de heen en terugreis :)
 
Op zo'n wintertreffen kom je gewoon een ander slag motorrijders tegen. de échte rijders ( naar mijn mening )

Ik bedoel wij doen wel "stoer" en gaan naar het elefantentreffen vanuit nederland, maar er komen er ook lui uit noorwegen, marokko, griekenland etc ( op de motor! )
 
Het feit dat je daar bent is al genoeg om uitgenodigd te worden aan een vuur bij anderen. Alleen maar gelijk gestemden daar. Geen zeurpieten of posers, alles draait om de motor, het samen zijn, het vuur, de drank en de mooie verhalen.
 
Het feit dat je daar bent is al genoeg om uitgenodigd te worden aan een vuur bij anderen. Alleen maar gelijk gestemden daar. Geen zeurpieten of posers, alles draait om de motor, het samen zijn, het vuur, de drank en de mooie verhalen.
En wijven? Behoren die niet tot de interesses? Of komen er alleen bepaalde "mannen"?
;)
 
Laatst bewerkt:
En wijven? Behoren die niet tot de interesses? Of komen er alleen bepaalde "mannen"?
;)

Wijven behoren zeker tot de interesses, daar gaan die mooie verhalen nou net over.
En als er geen miepende wijven bij zijn worden de verhalen steeds mooier!
 
Ik moet zeggen; het zien van de beelden van afgelopen jaren doet wel willen heengaan.
In Frankrijk heb je wel eens F1 en etap dingen.. als ik een minder luie bui heb eens kijken hoe dat op deze route zit...
 
Terug
Bovenaan Onderaan