Elefantentreffen 2014 - Loh (Solla/Thurmansbang) -

Ik gebruik het ET meestal als tussenstopje en zorg ervoor dat ik donderdag weer weg ben.

Onderstaande foto is van de Imbiss am Eingang. Hier nog dicht. Gaat meestal woensdagmiddag pas open. Verdorsten en verhongeren ga je niet. De laatkomers afgelopen jaar hebben gemerkt, dat de sneeuw toen al weg was.

ETImbissamEingangbeforetheTT_zps827d4e6e.jpg


Achter dit gebouw, aan de overkant van de weg, kun je tegen betaling warm poepen.

Aan de overkant van de hoofdingang is er buiten een waterkraan, die het ook nog doet als die in de ketel bevroren is.

Entree wordt gevraagd vanaf donderdag. Sta je er dan al, dan komen ze bij je langs, superservice.

Voor wat het binnendoor rijden. Een paar jaar (2 jaar?) terug 4 uur gedaan vanaf afslag snelweg tot Loh. Mensen die een half uur eerder de snelweg afreden (Ozze Jan? woensdag), waren er in een half uurtje op een schone weg. Wij zijn uiteindelijk achter een sneeuwschuiver aangereden. (EDIT: Allemaal met sneeuwkettingen......)

Kamperen doen "wij" meestal helemaal onderin bij de schapenhut. Daar is het nog ouderwets, zoals het zijn moet.
 
Laatst bewerkt:
Hey, hoe meer antwoorden ik krijg hoe meer vragen ik krijg..
Sneeuwkettingen? kan't ook zonder? begin nu bang te worden..
strax noemen ze me nog schijterige sammie..
 
Laatst bewerkt:
Kerel, ik ga ook solo.

Of het kan zonder sneeuwkettingen zie je eigenlijk pas als je daar bent.

Als je ruimte hebt in je spatborden om sneeuwkettingen kwijt te kunnen, zou ik ze meenemen ( ik kan ze niet kwijt, dus ik doe het zonder )

Beter mee verlegen dan om verlegen ;)


Sneeuwkettingen voor motorfietsbanden zijn trouwens moeilijk te verkrijgen, ik zelf heb wel eens een zooi spanbandjes ingekort en dat gemonteerd ( maar dat was op een bol d'or met straatbandjes ) Op m'n kle met K60's heb ik denk ik al genoeg grip.
 
Ik sla pas bij Iggensbach van de autobahn, en dan is het nog 10-15 km tot Loh. Ben der nu 5x geweest, mijn span staat op winterbanden of 4 seizoensbanden. Waarschijnlijk ben ik der al op maandag en sta direct achter de ingang :-)
 
Zorg er nou maar voor dat het Elefantensammie wordt, sammie... ;)


nog 8 dagen tot vertrek! *O*
 
Laatst bewerkt:
Ikke 7 uur rijden met 2-3 stops. Verder rij ik s'nachs om s'morges eens een keer aan te komen. Voor mij is het ook maar 700 km
 
Wij nemen ruim de tijd, geniet je én meer van de reis, én als iemand pech heeft heb je fatsoenlijk de tijd om het te repareren.
 
Pff ik denk niet da'k het in 1 dag kan doen.. maar vraag me nog steeds af waar onderwegs te pitten..zal jeugdherberg Kassel- als ik geluk heb dag 1 zo ver te komen- worden? hopelijk kan 'k er ongeboekt- of waar ik dan ook uitkom- een pitplek vinden..
 
Ik heb bij het winterkamperen topic een vraag gesteld waar men hier wellicht ook antwoord op weet; ?Voldoet een std gascampingbrandertje om heet water voor een kruik te maken?
 
Tenzij het te koud is, dan komt het gas niet uit de vulling. Benzine branders zijn niet temperatuur gevoelig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan