Elefantentreffen Bay. Wald. 27.01. - 29.01.2012

27 dec 2007
24
0
huissen
Ik kon geen draadje naar dit treffen vinden, misschien dat de deelnemers van dit treffen te hardcore zijn voor dit treffen?

Wie trekt dit?

Ik wel:

P1290263.jpg

P1300301.jpg
P1290267.jpg


ik hoor het wel.
 
Ben er van dinsdagavond tot donderdagmorgen. Dan door naar Oostenrijk.

P1280040.jpg


Same procedure as every year. 8-)
 
bikkel :} de meesten mensen gaan trouwens naar de nürbergring, vandaar dat er nog niet echt een topic over is.
 
Laatst bewerkt:
bikkel :} de meesten mensen gaan trouwens naar de nürbergring, vandaar dat er nog niet echt een topic over is.

Het een sluit het andere niet uit. AET ben ik ook. Niet alleen leuk voor beginnende wintertreffenrijders.
 
Laatst bewerkt:
Wat een slechte foto. '(

Zo ziet dat eruit als je er bij bent.

ET2012OOPS.jpg


Of op zat. Hoeps en daar ging ie om. :+

Ik kan nl. niet rijden. O-)

Zit er overigens niet mee, hoor. Mij mag zoiets gebeuren. :W

Was een mooie week.

KLICK

R. 8-)
 
Sorry voor de slechte foto, moest flink inzoomen 8-)

Toen je effe later bij ons stond bij de Elefantstrasse No.1 hebben we je span effe goed bekeken, vroeg toen nog naar de aandrijving van jouw zijspanwiel, als die van LBS kwam.
Da was dus niet.

Maar gaaf span, als ik de mijne weg doe zou ik zoiets der graag voor in de plaats willen hebben :)

Der werd gevraagd naar foto's, nou, zal der wel effe wa plaatsen, veel plezier dermee.

IMG_0152Small.jpg

Toen ik zaterdagmorgen vertrok, waren der al 4300 inschrijvingen, ze zullen wel ergens tussen 5000 en 6000 man/vrouw binnen gehad hebben

IMG_0134Small.jpg

Het hoeft niet lekker te zijn, maar wel vettig en veel :)

IMG_0106Small.jpg


IMG_0113Small.jpg

Vrouwen zijn spaarzaam daaro, en die der dan zijn en er leuk uit zien, tja, die krijgen dan wel de aandacht van de menkes 8-)

IMG_0102Small.jpg

Er lag 30 cm sneeuw ongeveer, maar om je tent op de grond te zetten, moet je wel effe wa bergen creëren

IMG_0078Small.jpg

Ons stekkie aan de Elefantstrasse No.1 in de rook van een Belgische spoorwegfakkel

IMG_0071Small.jpg

S'nachs vroor het flink en overdag dooide het wat, da kan blubber opleveren

IMG_0066Small.jpg

Mijn stekkie

IMG_0060Small.jpg

De eerste avond, voor mij was da op dinsdag, was het poncho aan, poncho uit, poncho aan, poncho uit etc. Maar zolang het neerslag is in de vorm van sneeuw, is het zo uit te kloppen

IMG_0213Small.jpg

Tja, met drank heb je geen taal probleem meer, alhoewel ik niet meer weet, was hij nou een Duitser, eene Tjech, Pool, Rus? Bedoel die rechse he', want ik ben die linkse met die lekkere warme pooier jas 8-)

IMG_0160Small.jpg

Mierenhoop

IMG_0159Small.jpg

Ontbijten, drinken, eten en veel slap ouwehoeren aan het kampvuur 8-)

IMG_0153Small.jpg

Je schoenen droog krijgen door wa zout op te warmen en in je schoenen te strooien, daaro heb ik geen last van, loop met rubberen laarzen rond die je in koelcellen gebruikt, waterdicht en tot -40, je stapt er zo in en uit en je kan der nog mee schakelen

Voor meer foto's, effe klikkerdeklik
 
Terug
Bovenaan Onderaan