Elefantentreffen; Nürburgring vs. Passau

Ja ja... wij zijn ook weer in het land.

Leuk om MF-ers ook eens in de sneeuw te ontmoeten.

het verhaal van Ratman1 vertelt al zo ff voldoende. Asap zal er een update op peugeot103.web-log.nl staan. Met foto`s natuurlijk!!

@Bob; Heb je de reis overleefd????
We waren je kwijt. Dachten wel dat je zou volgen, maar bij de eerst volgende tankstop kwam je niet meer opdagen?? Ging het een beetje met de schouder? Staat de span nou in Duitsland, of ben je toch doorgereden?
Wij zijn in 1x door gaan bikkelen naar Maastricht, alwaar we hebben overnacht bij m`n broer. Waren al om 12h `s nachts aldaar (met een verlaten start om 2h `s middags) Ook nu weer hebben we de E41 gemist... Waar ligt die F#@$%@cking snelweg.

Anyhow, ik ga dadelijk de site updaten. Neem gerust een kijkje. Nog niet alle foto`s zullen er staan, maar zullen asap volgen.
verder goed overleefd, nadat jullie voor mij uit reden eerste pomp aangelegd maar niemand gezien. was om 23.00 in gönnern.zag toen de wereld wel voor een doedelzak, en ben de andere dag met de trein naar huis gegaan. in groningse ziekenhuis bleek dat mijn rechter schouderblad is gebroken
full
.
paar weekjes mitella dus verder was alles okee, motortje liep zonder problemen, binnenkort dus een lang weekendje sauerland om em weer op te halen :Y :Y
volgend jaar maar eens zonder brokken erheen :W :W
 
Ontzettende Bikkel !! :}

En toch nog zo ver doorgereden. Eigenlijk had ik wel het vermoeden dat je zowieso zou doorrijden naar Dillenburg. Maarre, doe verstandig, en kijk volgende keer een beetje uit, wil je! En zorg dan dat je EML wat steviger op de weg ligt. Het zag er wel erg instabiel uit toen we achter je reden. De span was zeker te licht.

Gelukkig ben je weer thuis. Zal je vriendin wel heel blij mee zijn geweest?? (behalve de schouder dan) Heb je trouwens de voet ook nog ff laten nakijken? Of gaat dat nou wel weer?

Nou goed. We hebben nog wel contact. Heb iedergeval de voicemail gehoord.
id. de Duitse vrienden naar NL komen, hoor ik t wel. Komen Miel en ik tzt ook nog wel naar Groningen, Duitland of elders. Hoor t wel.

asap update van m`n web-log
 
Heeeee, was ik fijn dat verslag aan't lezen, floept alles ineens weer weg :? :? :?

Tot nu toe wel heerlijk om lezen :}

Enne, onderweg Tongeren gepasseerd? Ikke woon daar vlakbij, had ik dat geweten kon ik komen zwaaien :W

edit: is terug op de goeie pagina gesprongen en heb verder gelezen. Top!!!

En aan Bob nog een goed herstel gewenst.
 
Laatst bewerkt:
Mooi verslag,
geeft aardig weer hoe het was, tja het was wel glad overal...ik ben ook nog bont en blauw van de uitglijders -O-
 
De site is nu OK. Waarschijnlijk was je aan t lezen toen ik nog bezig was met de laatste update.

@Ratman1 ; ?? :? ben je nog gegleden?? vertel?
 
En hoe zat het nou met de eerste naam in de topic titel??
@CB geen pieken? ;( Het is al weer een stuutje pleuro's hier in holland ;)
 
Geen geld. Denk dan ook dat ik er dit maal niet bij ben , am Nurburgring.
Enne, is dit jaar weekend van 17 t/m 19 feb. ipv laatste weekend vd maand. Dat maakt het voor mij op dit moment er ook niet makkelijker op. Maar als je nog wil gaan. Motorfreak en Zeeuwse Klei, misschien nog meer, gaan nog wel dacht ik. Zie forum op zmvc.nl . Was iedergeval wel nog de bedoeling om asap nog met die lui wat te gaan drinken. Dus als je er nog bij wil zijn, moet je maar ff een belletje geven.
 
Sommige van mijn collega's hebben aan het eind van hun geld nog een klein stukje maand over, mmar jij krijgt dus naarmate de maan vorderd steeds meer geld??, dat studentenleven is zo gek nog niet.

Over zo'n end rijden met dat kou weer: Als de Pres nou ook nog ging, maar die zoekt geloof ik nog een oppas om de hond uit te laten.
 
Yep, de Pres gaat niet mee. Miel misschien wel?!? Moet je `m maar ff mailen of bellen. Enne, dat verhaal over StuFie :( Dat krijg ik dus al heel lang niet meer hé!!!

Was het maar zo, dan ging nu wel mee :]

Enne, er gaat wel een groeje van het zmvc-forum. We zouden nog een drankje doen met die lui. Nog interesse? Wel leuk natuurlijk, al die winterrijders. :+



@Bob Hé, leeft die arm/schouder van je alweer??????

We zijn hier in het zeeuwse trouwens wel heel erg benieuwd naar je filmmateriaal. *D Wanneer komt de DVD uit?
 
de arm doet al weer een beetje mee, ik kan de xs alweer besturen, was de controlerend geneesheer ook erg blij mee 8-) 8-)
de eerste dvd is klaar, moet nog wat kopieen branden.
mail maar even een adres, rutger
 
Terug
Bovenaan Onderaan