Elefantentreffen Thurmansbang / Solla / Loh

Eindelijk weer eens iets positiefs te melden. ET 2022 gaat voorlopig door onder voorwaarden.


 
Elefantentreffen 2022 is afgelast!!! ;(;(

5860_3_Bild-Absage_Logo-Elefantentreffen.jpg


 
Olifanten. Ik ben mij aan het voorbereiden voor mijn eerste bezoek aan het Elefantentreffen in Thurmansbang 2024. Ik wil de reis met mijn Yamaha XS 1100 met zijspan maken. Nu vroeg ik mij af of ik op het terrein bij de Imbiss en de inschrijving met de pinpas kan betalen of dat alles contant moet. Scheelt een hoop gedoe als het met de pas kan. Mochten er nog andere tips zijn hoor ik dat graag. B.v.d. Jan.
 
Contant! En neem genoeg mee. :Y

Je zit daar in het midden van Nirgendwo-Häuser, je moet vrijwel overal zelf voor zorgen.
 
Thanxx, scheelt weer een hoop gedoe. Begrijp ik het goed Bosso dat jij de bewoner van Elefantenstrasse 1 bent?

Nou nee hoor, ik woon op nr. 13.

e2c084d2-22b4-437b-afe2-4da6e5cec775.jpg



Elefantenstrasse 1 is van Amadeus. https://www.youtube.com/@amandeis
De grootste grap hierachter is dat ze ooit post gestuurd hebben naar dit adres. En dat die ook echt aangekomen is.


Mocht je die grijsaard op 04:00 tegenkomen, behandel hem dan met respect een eerbied. Dat is Thomas Eisenarsch, een levend monument der Elefantentreffers.
 
Laatst bewerkt:
Wegen der Schneesicherheit sind wir in Thurmansbang im Bayerischen Wald, nördlich von Passau. Seit über 30 Jahren sind die Motorradfahrer hier willkommen und feiern ein friedliches Winterwochenende im Hexenkessel von Loh.


Ja hoor, lekker veel sneeuw dit jaar. Het lijkt 2014 wel.


 
Het was inderdaad een grote modderbende, maar de sfeer was prima en het was volgens mij aardig druk. Veel mooie creaties gezien en leuke mensen ontmoet. Was voor mij de eerste keer in Thurmansbang. Hoop nog een keer in de gelegenheid te zijn en dan met sneeuw. Naast een groep van de KLeppenjagers overigens opvallend weinig Nederlanders gezien/gehoord.
 
Het was inderdaad een grote modderbende, maar de sfeer was prima en het was volgens mij aardig druk. Veel mooie creaties gezien en leuke mensen ontmoet. Was voor mij de eerste keer in Thurmansbang. Hoop nog een keer in de gelegenheid te zijn en dan met sneeuw. Naast een groep van de KLeppenjagers overigens opvallend weinig Nederlanders gezien/gehoord.

Het loopt er i.d.d. niet over van de NL/B ers. Maar het belangrijkste is dat jij het er naar je zin had.


Pheauteaux???
 
Terug
Bovenaan Onderaan