Elefantentreffen

Ga je ook naar het Elefantentreffen?

  • Ja, natuurlijk!

    Stemmen: 2 13,3%
  • Wat is dat voor treffen?

    Stemmen: 1 6,7%
  • Weet ik nog niet...

    Stemmen: 1 6,7%
  • Nee, geen tijd helaas

    Stemmen: 4 26,7%
  • Nee, mij te koud

    Stemmen: 2 13,3%
  • Nee, ben bang voor olifanten

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, ben bang voor Duitsers

    Stemmen: 1 6,7%
  • Nee, maar schaam me voor de reden

    Stemmen: 4 26,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Dank je wel voor de tip. Vrouwtje WIL (zij zegt, ikke :X )nu dat er een busje naast m'n DuDuke komt te hangen.
(Afbeelding)
Deze is haar keuze (voor één keer heeft ze gelijk) prijs is gelukkig ook redelijk.
Dat was dus ook mijn keuze. En niet om jou af te zeiken :P , maar ervanuitgaand dat zij als passagier meerijdt moet ik je eega in deze gelijk geven. Op een motorfiets rijden is alleen echt leuk als je zelf het stuur in handen hebt, in zo'n bakkie zitten is veel leuker en naast het betere uitzicht - hoe mooi je helm ook is, hij gaat vervelen - is de zit ook veel ontspannener en kun je natuurlijk veel meer zooi meenemen. Handig dus met winkelen in de stad...

Maarreh, we dwalen hopeloos af van het onderwerp van dit gebeuren. Ga je nou mee of niet?
 
Mocht iemand toevallig nog gaan naar het Elefantentreffen...
Voor op onze website (www.motorvision.nl) zijn we al een tijd op zoek naar een verslag van een bezoeker van het Elefantentreffen.
Een linkje naar een website-verslag of een mailtje met wat piccies en een tekst hierbij zouden we erg tof vinden.
Mailtje kan naar 013gixxer@motorvision.nl


Alvast bedankt
 
Je wilt toch geen verslag uit de tweede hand? Beter zelf gaan en verslag uitbrengen! })
 
Mocht iemand toevallig nog gaan naar het Elefantentreffen...
Voor op onze website (www.motorvision.nl) zijn we al een tijd op zoek naar een verslag van een bezoeker van het Elefantentreffen.
Een linkje naar een website-verslag of een mailtje met wat piccies en een tekst hierbij zouden we erg tof vinden.
Mailtje kan naar 013gixxer@motorvision.nl


Alvast bedankt

We moeten het nog ff aankijken of er sneeuw ligt volgende week, want dan gaan wij (stel vrienden) er ook weer heen.
De eerste keer was in 1976 en ik ben er -/+ 18 geweest.
We hebben zelf de krant gehaald in 1994(dacht ik)
full
 
Vrijdag ga ik zei de gek met nog een malloot naar het Elefantentreffen
om ongeveer 6.00 uur rijden vanuit Purmerend wie uit de buurt rijdt mee ?
Lekker slap ouwehoeren een paar bomen verbranden en niet te vergeten
kouwe klauwe!Heb zelf een zijspan Guzzi?ural zal ongeveer 100 km/u rijden.
Ruud
p.s Nurburgring dus !
 
Hee daar
Elefantengangers !!
zullen we wat afspreken voor vertrek op Vrijdag.
Wij willen vroeg rijden i.v.m.plekkie en dat je dan
wat langer op het treffen bent.Bij Utrecht of zo.

Nou ik zie het wel
Ruud )zijspangek'
 
zo,de shit is ingepakt en opgeladen. morgen fahren wir los :P .
ik wens alle thuisblijvers een prettig weekend en de rest zie ik daar wel.
als je een gigantische zwarte bontmuts voorbij ziet komen met een lange leren jas dan ben ik dat .
 
boehoe, ik wil ook nog heen. Maar ja geen span en een "gezellig" familie weekend. Sterker nog de motor gaat niet eens mee, ben met het koekblik . niet leuk. Volgend jaar maar weer. Voor de mensen die nog weg gaan. Veel plezier
 
Net een aantal foto's ervan gezien (online) maar daar waren een paar prachtige brikken bij. Er reed er een dat was volgens mij de vuilnisbelt }) . Maar het was met sneeuw in een tentje :} of |( daar ben ik nog niet uit :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan