elektrisch probleempje zxr 400

Mennotje

MF'er
3 jun 2007
92
0
Hoorn
Goeie dag ,,
Ik heb gistere een ander blokje gemonteert onder mijn zxr 400 *O*

Alles verliep zonder problemen ,hij draait rustig,
Maar zodra ik hem in ze 1 zet blijft ie ook og lopen maar zodra de koppeling heelemaal los gelaten is valt ie uit :?
Ik d8 eerst aan Het zij standart sensor maar dan zou die al uit moeten vallen als je m in ze 1 trapt.

de conector Die bij (onder) de kleine tandwiel zit Moet volgens t w plaats handboek
Een conector zijn die de neutraal stand aan geeft .

Die heb ik ook al aangesloten .

Dus weet iemand hoe ik dit elektrisch probleem kan oplossen >???
 
Goeie dag ,,
Ik heb gistere een ander blokje gemonteert onder mijn zxr 400 *O*

Alles verliep zonder problemen ,hij draait rustig,
Maar zodra ik hem in ze 1 zet blijft ie ook og lopen maar zodra de koppeling heelemaal los gelaten is valt ie uit :?
Ik d8 eerst aan Het zij standart sensor maar dan zou die al uit moeten vallen als je m in ze 1 trapt.

de conector Die bij (onder) de kleine tandwiel zit Moet volgens t w plaats handboek
Een conector zijn die de neutraal stand aan geeft .

Die heb ik ook al aangesloten .

Dus weet iemand hoe ik dit elektrisch probleem kan oplossen >???

Hij valt normaal NIET direct uit als je hem in de versnelling zet, maar wel degelijk wanneer je de koppeling op laat komen. Jiffyschakelaar dus hoofdverdachte nummer 1.
 
Ik heb nu t stekkertje los ge koppelt bij de kopelings hendel en 2 van de 3 draadjes met elkaar verbonden en nu is dat probleem 'opgelost' Maar waar de fout sit ??
Want is niet echt de oplossing natuurlijk moet ergens vandaan komen want had ie voor dat t nieuwe blok er in is gekomen niet, nu heb ik er trouwens nog een probleem bij en dat is dat me radiator vin niet aan slaat zal er ook wel mee te maken ik heb niet echt veel verstand van elektrischie,, Maar ga ff de massa kabel ensow na kijken .
 
Ik heb nu t stekkertje los ge koppelt bij de kopelings hendel en 2 van de 3 draadjes met elkaar verbonden en nu is dat probleem 'opgelost' Maar waar de fout sit ??
Want is niet echt de oplossing natuurlijk moet ergens vandaan komen want had ie voor dat t nieuwe blok er in is gekomen niet, nu heb ik er trouwens nog een probleem bij en dat is dat me radiator vin niet aan slaat zal er ook wel mee te maken ik heb niet echt veel verstand van elektrischie,, Maar ga ff de massa kabel ensow na kijken .

Nogmaals jiffyschakelaar hoofdverdachte nummer 1 ;)

Misschien heb je bij het blok monteren ergens een kabel klem tussen gedaan of niet goed aangesloten.
 
Heey rambabbel t is gelukt weekie geleden alweer maarjah ,had meteen daarna een ander "kut dingetje namelijk dat me shakel stangetje was gebroken dus nieuwe bestelt ,hadden ze de verkeerde besteld nu krijg ik zaterdag de goeie binnen {hoop ik } .Dus dan ken ik weer rijden eindelijk:P

Maar t probleem was dat de stekkertjes geoxideert waren of hoe je dat ook typt :P
Denk laat t je ff weten bedankt nog voor je tip !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan