Elektrische motorfiets

'Elek. Motorfiets' > 'Elektrische motorfiets'
Zo kunnen de zoekers het beter terugvinden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op het laatste dieseltreffen op een electr fiets gereden.. muisstil en loeisnel, actieradius 60-110km.
 
Als je vannacht om 0:00 uur uit Rotterdam vertrekt met zo'n electrofiets .... wanneer/ hoe laat is dan de geschatte aankomst in Parijs?
 
Beetje jammer dat als iemand een potentieel interessant topic over het bouwen van een elektrische motorfiets opent, er dan een 70er begint over stinkende diesels van vroeger. Begin daar dan een eigen topic over.
TS zegt dat het voor woon-werk is, ik denk niet dat hij in Rotterdam woont en werkt in Parijs.

Veel succes, ik hoop dat je het doorzet, ik wil (als ik mijn benzineslurpers af heb) ook een elektrische motor gaan bouwen.
 
Beetje jammer dat als iemand een potentieel interessant topic over het bouwen van een elektrische motorfiets opent, er dan een 70er begint over stinkende diesels van vroeger. Begin daar dan een eigen topic over.
TS zegt dat het voor woon-werk is, ik denk niet dat hij in Rotterdam woont en werkt in Parijs.

Veel succes, ik hoop dat je het doorzet, ik wil (als ik mijn benzineslurpers af heb) ook een elektrische motor gaan bouwen.

_O- :^

Tip voor TLTim46: lees je goed in, speur een boel fora af en begin.

Haast en spoed...

SUC6 !
 
mja, geef je iemand een linktip...

nee geen foto. het was een R1 (of zo) met eigenbouw electrische krachtbron.
De bouwer maakt meer electrische voertuigen.
Hij heet heiko fleck en woont in oostenrijk.
 
838-scootmobiel-RVS-Van-Seenus_0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan