Elektrische motorrijlessen

19 pk? Dan koop je toch gewoon een motorscooter :?

Gedeeltelijk mee eens, hoewel ik met mijn Husaberg een paar maanden terug niet echt blij aangekeken werd toen ik door het bos aan het scheuren was.

Met onderstaande motor zou dat veel minder problemen geven, ding is snel genoeg en het fungehalte zal ook erg hoog zijn! Geluid maakt 'ie echter helemaal niet, dus niemand heeft last van je!

[afbeelding]


Ik vind het maar gevaarlijk om je bijna geluidloos snel voort te bewegen.
 
Laatst bewerkt:
Afgezien van de modellen van de electrische motoren... die krengen zijn érg duur in de aanschaf. Weet niet hoe fragiel ze zijn maar als jij een paar keer onderuit gaat tijdens lessen, weet ik niet of die aandrijving / accu's daar zo blij mee zijn (niet dat het voor een normale motor wel gezond is hoor). Maar dan nog, zo'n ding moet zijn geld opbrengen en als ie te duur in aanschaf / onderhoud is, loont het niet de moeite voor een rijschool.
 
Nog veel simpeler. Wat dacht je van opladen? Een beperkte actieradius zal een gemiddelde rijschool al doen afschrikken. Het is immers waardeloos als je na elke uurtje lessen het ding aan het stroomnet moet hangen. Op mijn rijschool kom ik een enkele keer nog de lessers tegen die voor mij les hebben gehad, en de motor is nog warm. Daar zit veel minder tijd tussen de lessen dan dat kreng nodig heeft om op te laden.

Nee, helaas. Zoals al veel vaker hier aangegeven, elektrisch lessen kan je waarschijnlijk op je buik schrijven. :j
 
Zoals hier al gemeld is brengt een elektrische motorfiets te veel problemen met zich mee voor een rijschool. Die motoren moeten gewoon heel de dag bezet kunnen zijn, anders is het niet rendabel.
Of de aspirant rijders moeten bereid blijken €200 in het uur te betalen :)

Die elektrische motoren worden uiteindelijk ook gebruikelijk maar voorlopig zul je je rijbewijs toch echt moeten halen op zo'n ouderwetse vuurspuwert })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan