Elektrische Starterkit 620 LC4

JWBakkum

MF'er
22 feb 2007
101
0
Aadorp
Hallo

Ik ben opzoek naar een Elektrische starter kit voor op mijn '96 KTM GS 620 LC4. Wil er graag een elektrische starter op maken. Heb van diverse mensen gehoord dat die leverbaar zijn. Weet iemand hier meer van?

Gr JW
 
weet je zeker dat je dat wil? ze bestaan wel, maar zijn volgens mij heel erg duur. ik weet niet of ze er ook voor jouw model zijn. kan je het beste even bij je dealer vragen. zo'n setje ziet er ongeveer als volgt uit. volgens mij is deze voor een sx ofzo
full
 
heb even verder gezocht en deze set nog ergens anders kunnen vinden. deze kost +- $580,- excl accu ($50,-).
reken dus voor een nieuwe set op minimaal 400 eu (als ze al bestaan voor jouw model) excl inbouwkosten. heb ik het nu al uit je hoofd gepraat? ;) haha kickstart is het beste :Y

edit: anders toch maar even een advertentie op MP plaatsen dat je zo'n ding zoekt of even een dealer bellen of ze nog ergens zo'n (gebruikt) ding voor jou hebben liggen.

mag ik trouwens vragen waarom je een electrische starter wil? bevalt het trappen je niet? })
 
Laatst bewerkt:
Wel verrrekte handig
tja... als het er op zit heb je inderdaad geen reden om het er af te halen ;) op mn vorige motor had ik ook electrisch en kick. ik hield het opladen van de accu niet echt goed bij en die was op een gegeven moment ook niet goed genoeg meer om hem er mee te starten. maar daar zat ik ook niet echt mee. toen maar een motor genomen zonder electrische start. toch overbodige luxe en electra...

maar ik vraag me wel af...zou je het geld er voor over hebben?
 
Terug
Bovenaan Onderaan