elektronica fzr 1000 3gm

papabeer

MF'er
3 mrt 2006
162
0
winterswijk
heb hier een fzr 1000 staan van het bouwjaar 1991, type 3gm dus.
Eigenaar heeft hem 4 jaar geleden helemaal uit elkaar gehaald om er een streetfighter van te maken. en heeft kabelboom en alles weg gegooit omdat hij een nieuwe wou maken.
Inmiddels staat de motor dus bij mij om hem helemaal op te bouwen.
Er zit nu een andere zelfde kabelboom op van het type 3gm, echter doet hij helemaal niks!
als ik het contact omdraai dan gaat de brandstofpomp wel aan en hoor je de relais ook klikken.
Echter krijgt de startrelais geen stuurstroom en dus startmotor gaat niet rond!
Heb koppelingsschakelaar en zijstandaartschakelaar al doorverbonden, echter dit heeft geen resultaat.
neutraalswitch wil ik nog omzeilen, dit is toch gewoon een massaschakeling toch?? dus als ik de kabel aansluit op een massapunt heb ik hem ontzeilt toch?

klopt het dat de startknop ook een massaschakeling is??
Heeft iemand toevallig een simpele aansluitschema voor deze bike? zodat ik hem opnieuw kan bekabelen zonder alle toeters en bellen
 
full

is dit wat ?
 
oke thanks man, daar kan ik wel wat mee.

Ben er inmiddels al wel achter dat de de startrelais dus een min stuurstroompje krijgt.
er zit ook maar 1 kabeltje aan het relais (blauw/witte) en als ik de startknop indruk meet ik wel een min verbinding, dus dat is wel oke.
Echter reageert het relais daar niet op,,, maar als ik een plus op die kabel zet doet relais wel, vind dat maar vaag..
iemand die kan bevestigen dat het relais word aangestuurd door massa?? dan is relais gewoon kapot
 
Terug
Bovenaan Onderaan