Elektronica XR500R

WildCard

Rookie
31 okt 2004
3
0
Utrecht
ppl,

Ben net begonnen met het opknappen van een XR500R uit 84, de bedrading is alleen een grote ellende, wie heeft er een draadschema of weet welk kabeltje waarheen getrokken moet worden???

Wie helpt???
 
Heb je geen WPHB?
Ik kan hier helaas niet scannen, maar hier heb je misschien wat aan.

<quote>
rood= plus
zwart= geschakelde plus
groen= min
bruin=licht
wit= dimlicht
donker blauw= grootlicht
oranje= raw links
licht blauw= raw rechts
geel groen= remlicht
geel rood= schakeldraad elektrische starter
grijs= schakeldraad raw

de dunne streepjes erop zijn een aanvulling op deze gegevens.

een voorbeeld

bruin met wit streepje = dashboord verlichting.
 
Ik heb inderdaad geen WPHB, dacht dat ik het ook wel zonder zou kunnen.
Alleen de elektronica is nl. een zooitje, het motorblok is nog helemaal goed.
De helft van m'n bekabeling is uit de hoofdkabelboom gehaald en niets zit meer verbonden. Kortom het hele zooitje werkt niet ;(

Heb zeg maar het schema uit het handboek nodig waar instaat welk draadje met de cdi, ontsteking e.d. verbonden moeten worden. Als je zoiets hebt of er een fotootje van kan maken kom ik er ook wel uit
Zou echt top zijn!
 
Ik heb wel dat schema maar dan van een XR600 misschien dat je dan wat opweg bent geholpen.

Het staat wel in een word-bestand daarvoor moet je me even mailen. Mailadres staat in mijn profiel.
 
Ik heb een werkplaatshandboek voor Honda XR 500 tot 1982. Hier staat een schema in. Volgens mij kun je deze gebruiken. Kan het kopiëren en opsturen.

Ik heb trouwens net een Honda XR 500 r uit 1982 gekocht. Moet ook wel het e.e.a. aan gebeuren.

Wat wil jij allemaal gaan doen aan de moto?
 
Momenteel door de reeds genoemde elektronica problemen stottert de motor nog geen seconde.

Motorisch is de motor in goede conditie, verder hoeft er bij mij niet zo gek veel te gebeuren. Ik moet hem wel flink spuiten, hij is nu flink oranje en ik dacht aan wat anders. verder moet de gehele bekabeling anders, komen er nieuwe ketting en tandwielen op. Waarschijnlijk heb ik een nieuwe uitlaat nodig, want diegene die er nu naast ligt is niet veel meer (lees roest).
Ik denk dat hij over een maand of 2 al wat eerste meters kan crossen!
Zeker met alle hulp van de mensen hier op het forum!

Zou het schema ook graag willen ontvangen, hoop dat het een beetje compatibel is. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan