Elektronische ontsteking voor cb

The law?

Kloon
8 apr 2006
288
0
Wie van jullie heeft er ervaring met een elektronische onststeking voor de CB familie? Hoe werkt het en waar haal ik het? Quantacosta?
AUB met ploatjes

Alvast merci.
 
Je kunt gaan voor een dynojet....vervant alles, incl. vervroeger, maar is erg prijzig.

Goede prijs-kwaliteitverhouding levert Rene van Maanen...ff zoeken op forum of via google. Vervangt de vervoreger niet, maar de vraag is of dat zo'n probleem is (schien eerder een voordeel) ;)
 
piccie van RvM ontsteking kost ±€150

full
 
Rijdt electronische ontsteking ook veel beter tov de originele ontsteking? Maw is het die E150 waard?
 
Rijdt electronische ontsteking ook veel beter tov de originele ontsteking? Maw is het die E150 waard?

tsja..als je motor nu al mooi loopt laat je dat natuurlijk mooi zo..
als je het stellen der punten zat bent.. en je net je condensatoren en puntjes weeeeeeeeeeeer eens moest stellen: zou ik het zeker aanschaffen..in 1x klaar. dit weekend nog een CB350f zien transformeren naar elektronische onsteking-type .. 'Heeee, dat dode punt is er meteen uit !!' ..net na de 1500 toeren pakte hij niet goed op met de puntenontsteking, met de elektronische was dat meteen over !
het kan dus veel schelen !
 
Staat ook nog op mijn verlanglijstje alleen zijn er nog wat belangrijkere dingen die voorrang hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan