elf-stedentocht

Jazker! Samen met mijn vriendin gereden. Alleen jammer dat het zo slecht weer was, waardoor er weinig motoren waren (tov vorig jaar). Ook weer de nodige ongelukken gezien...

De meeste MF-ers gaan er niet heen omdat het gros alleen van hardrijden houdt.

Niet meegedaan had geen kaart. Maar wel enkele mf'ers voorbij zien komen!! :]
Ze gingen hiernamelijk door het dorp..

quote: Alleen jammer dat het zo slecht weer was, waardoor er weinig motoren waren (tov vorig jaar).

3672 motoren is nu niet bepaald weinig 8-)

Bijlage: bmwk75.jpg

De meeste MF-ers gaan er niet heen omdat het gros alleen van hardrijden houdt.
Of omdat ze iets anders te doen hebben, of omdat ze ergens anders al gaan rijden, of omdat ze geen zin hebben om met zoveel mensen achter elkaar aan te gaan rijden of.... etc. ;)

Die zijn lang niet allemaal geweest! Van ellende heeft mijn vriendin zelf kaart moeten lezen. Andere jaren konden we gewoon achter de meute aanrijden. Dit jaar was er geen meute...

Of omdat ze iets anders te doen hebben, of omdat ze ergens anders al gaan rijden, of omdat ze geen zin hebben om met zoveel mensen achter elkaar aan te gaan rijden of.... etc. ;)
Dit is het zelfde als langzaam rijden...

Ik heb hem ook gereden samen met mijn vriendin en een groep vrienden. Mijn vriendin reed op de Fazer en ik reed op een huur motor (een Bulldog). Ik vond het een leuke rit jammer van het weer. Een ander minder leuk iets is dat mijn vriendin een schuiver heeft gemaakt. Gelukkig is zij er goed van af gekomen, alleen een blauwe knie. De motor is allrisk verzekerd, dus dat komt wel weer goed.
Al met al volgend jaar weer.

Ik (wij) hebben hem ook gereden, samen met nog vijf vrienden uit de buurt.
Waren alleen pas om 9 uur gestart en dat hebben we geweten.
Door de regen schoot het al niet op en volgens mij hebben we ook nog alle bruggen tegen gehad.
Resultaat was dat de eerste stempelpost net tien minuten gesloten was.
En daarna hebben we de rest dus ook gemist.
Maar we hebben de tocht wel uitgereden.

ik heb hem ook gereden(sta ook nog op 1 van de foto's op de site van de friesche motorclub |( )

3672?

Okay, maar dan rij je toch bijna in 1 lange file die je niet in mag halen?

Not my cup of tea.

die 3700 motoren reden echt niet allemaal achter elkaar hoor, het waren allemaal kleinere groepen. en wat maakt het uit dat je een keer niet snel kan rijden, daar is deze tocht ook echt niet voor bedoeld volgens mij.

ik vond het iig erg gezellig en mooi om meegemaakt te hebben, volgend jaar ben ik er weer bij :} :}

Het gaafste vond ik al die mensen langs de kant van de weg, en die kinderen maar handje klappen en vragen om wheelies in een bocht :?
die 3700 motoren reden echt niet allemaal achter elkaar hoor, het waren allemaal kleinere groepen. en wat maakt het uit dat je een keer niet snel kan rijden, daar is deze tocht ook echt niet voor bedoeld volgens mij.

ik vond het iig erg gezellig en mooi om meegemaakt te hebben, volgend jaar ben ik er weer bij :} :}
ik heb nog een tijdje achter je aangereden. Ik was de laatste ik een groepje van 7, de voorste was een FJR1300.
BTW alle 7 waren Yamaha's

de toeschouwers zijn idd ook geweldig, en die kinderen met hun TOETEREN bordjes en dat handjeklap gebeuren. ik vond het echt een mooie tocht, ondanks het slecht weer.

Zat er bij die groep yamaha's toevallig ook een blauwe FJR? zo ja, dan hebben jullie nog achter me gestaan bij een stempelpost(ergens in the middle of nowhere op een landweggetje).

Klopt helemaal. Kan je je voorstellen als we allemaal met de auto waren geweest :X dan hadden we pas echt in de file gestaan.

Terug
Bovenaan Onderaan