elke nacht om 4 uur plat

Rambabbel

MF veteraan
17 mrt 2004
22.241
57
Luttenberg
Hallo, het valt mij en anders mensen van het n8topic op dat elke nacht om exact 4:00 het forum eruit ligt. 4:07 is het forum dan weer online. Is hier een logische verklaring voor? :)
 
Ja zoiets dacht ik ook aan, maar ik denk dat 1 van de modjes het wel weet te vertellen wat het nou precies is :)
 
Er wordt inderdaad elke nacht om 4 uur een backup gemaakt, dat is nogal een intensief actie waardoor het forum om dat moment wat minder goed toegankelijk is.

Zodra de nieuwe hardware operationeel is zullen er een paar aanpassingen gemaakt worden die er voor zorgen dat het forum tijdens het maken van een backup ook gewoon goed bereikbaar blijft.

Ik moest trouwens wel schrikken toen ik de topic titel '4 uur plat' las :P
 
Er wordt inderdaad elke nacht om 4 uur een backup gemaakt, dat is nogal een intensief actie waardoor het forum om dat moment wat minder goed toegankelijk is.

Zodra de nieuwe hardware operationeel is zullen er een paar aanpassingen gemaakt worden die er voor zorgen dat het forum tijdens het maken van een backup ook gewoon goed bereikbaar blijft.

Ik moest trouwens wel schrikken toen ik de topic titel '4 uur plat' las :P



Best wel irritant zo'n ondertitel B| :P Volgende getal 68?
 
Het forum is inderdaad niet bereikbaar om 04:00, ik heb het met eigen ogen mogen zien! *O*

Ben ik nou een officiele MF-junkie? :P

OK, ik werd m'n bed uit gebeld vanwege een storing...
 
Het forum is inderdaad niet bereikbaar om 04:00, ik heb het met eigen ogen mogen zien! *O*

Ben ik nou een officiele MF-junkie? :P

OK, ik werd m'n bed uit gebeld vanwege een storing...
Word jij gebeld als M-F back-upped en plat gaat :?

Moet niet gekker worden :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan