Email-notificatie controleren

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Beste dames en heren,

Iedereen die de optie 'email-notificatie' gebruikt, moet er even op letten dat hij een goed email-adres in zijn/haar opties heeft staan.

Tevens zijn er een aantal mensen die bij 'instellingen' de optie 'Email notificaties worden ge-icq'ed' aan hebben gevinkt, maar die GEEN icq-nummer hebben ingevuld in hun profiel.

Controleer dat even, want ik krijg regelmatig mailtes van de mail-administrator dat mailtjes (of icq-berichtjes) niet bezorgd kunnen worden, ik word er een beetje gek van :)
 
Beste dames en heren,

Iedereen die de optie 'email-notificatie' gebruikt, moet er even op letten dat hij een goed email-adres in zijn/haar opties heeft staan.

Tevens zijn er een aantal mensen die bij 'instellingen' de optie 'Email notificaties worden ge-icq'ed' aan hebben gevinkt, maar die GEEN icq-nummer hebben ingevuld in hun profiel.

Controleer dat even, want ik krijg regelmatig mailtes van de mail-administrator dat mailtjes (of icq-berichtjes) niet bezorgd kunnen worden, ik word er een beetje gek van :)

Zei me niks dus liet ik um aangevinkt??
Stond zo vanaf aanmelding en 'k heb geen ICQ, => dus uitgevinkt!
Misschien slimmer om dit niet automatisch aan te vinken? Leken zoals mij weten niet wat het inhoudt en laten het zo staan denk'k?
Maar van de mijne ben je verlost hoor :P
 
jup
bij mijn instellingen was mijn ICQ terug aangevinkt, daar ik zeker ben dat ik die had aangepast na de oproep van Duderuud meld ik dit even.
Door de problemen van een paar weken terug :? :?
 
Tevens zijn er een aantal mensen die bij 'instellingen' de optie 'Email notificaties worden ge-icq'ed' aan hebben gevinkt, maar die GEEN icq-nummer hebben ingevuld in hun profiel.
Zou het niet handiger zijn dat die optie pas aangezet kan worden, indien er werkelijk een icq-nummer in de database staat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan