email notificatie werkt niet

sinds wanneer werkt het niet? Als het goed is werkt ie sinds gistermiddag weer.



edit: overigens kan een mod daar ook weinig mee. Dan moet je bij die prutsers van een admins/sysadmins zijn :P
 
"U heeft 212 nieuwe berichten.."

Volgens mij doet hij het weer en word er een achterstandje weggewerkt. :)
Klopt, sinds gistermiddag doet ie het weer en als het goed is zijn alle 20.000 berichten die nog in de queue stonden in de loop van gistermiddag en vannacht verstuurd. :+
 
Overigens ... ik zit ook op het DCN-forum, en daar krijg ik per onderwerp maar één mailtje. Is het bij dit forum niet zo in te stellen dat het ook bij één mail per onderwerp blijft? Na 2 weken vakantie had ik 500 mailtjes, 40% spam en 40% meldingen van MF van eigenlijk maar een paar threads.

Voorbeeld:

Hallo,

Je hebt deze email ontvangen omdat je geabonneerd bent op het onderwerp:
"Ducati-rijders ontmoeting Den Haag/Scheveningen" op Ducati Portal. Er is een reactie gekomen op dit topic na je
laatste bezoek. Je kan de volgende link gebruiken om deze reactie(s) te
bekijken. Je ontvangt geen emails meer over dit onderwerp tot je dat topic
bekijkt.

http://www.ducatifora.com/phpBB2/viewtopic.xxxxxxxxxxxxxxxx

Als je geen emails wilt ontvangen kan je op "Geen abonnement meer op dit
onderwerp" klikken onderaan dat topic. Of klik op de volgende link:

http://www.ducatifora.com/phpBB2/viewtopic.xxxxxxxxxxxxxxxx
 
Overigens ... ik zit ook op het DCN-forum, en daar krijg ik per onderwerp maar één mailtje. Is het bij dit forum niet zo in te stellen dat het ook bij één mail per onderwerp blijft?
Dat zou inderdaad erg handig zijn.
De notificatie doet het weer ff, gelijk weer 20 MF-mails B|
 
wat ook handig zou zijn is dat je in het veld 'gemarkeerde topics' kan aanvinken of je mail wilt blijven ontvangen of gemarkeerd wilt houden.
 
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white guy, the best golfer is a black guy, the Swiss hold the America's Cup, France is accusing the US of arrogance, and Germany doesn't want to go to war."


full
 
Ik bereid me maar weer voor op een invase met:

Hoi Rat&Mouse,

Er is gereageerd op het motor-forum topic .........................


Groet,

Duderuud
Forum admin.



En ik maar denken dat ik een vriend had ;(



:P :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan