email veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

insider

MF'er
26 jul 2007
185
1
Waalwijk
ik wil mijn huidige mailadres wat bij dit profiel hoorde veranderen in een live.nl mail adres om die op mijn profiel te kunnen tonen maar dat lukt niet zal de melding die ik krijg in een volgend postje plaatsen
 
de melding is dus:

Foutmelding
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug naar de pagina waar je vandaan kwam.

De mail kon niet worden verstuurd

(interne identificatie: user::send_mail::mail_returned_false gegenereerd door de 'global_user' klasse)
 
Probeer dat nog eens, en als het niet lukt druk dan eerst eens op F5. (Vermoedelijk komt dat omdat één van de drie webservers een probleem heeft met mail. wordt vanavond naar gekeken)
 
ik zie nu mijn mail wel die ik bij msn messenger heb ingevuld maar bovenaan je profiel moet je je mail kunnen veranderen en dat lukt niet
 
Vergeet je niet helemaal onderaan je profielpagina je wachtwoord in te vullen? Dat is nodig om wijzigingen door te kunnen voeren...
 
denk dat het aan de storing lag van de week,nu is het wel gelukt in elk geval

p.s. en nee,mijn wachtwoord was ik niet vergeten haha ik wijzig wel vaker wat dude

p.s.p.s. waar blijft de bevestiging per email?
 
Laatst bewerkt:
Die bevestging per email... die kan wel eens de weg kwijt zijn -O-
Mail me anders even je nieuwe mailadres, dan regel ik het voor je zonder die extra bevestigingsstap.
 
vreemd,de bevestigingslink stond in de map 'ongewenst' modje maar in elk geval bedankt dat je even de moeite nam,scheelt weer een belletje naar de E.O. Nazorg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan